Xbox 360s lanseringsspill

#1
Heisann,

Har forhåndsbestilt en 360 med to valgfrie spill.. er det noen som har en liste eller noe peiling på hva man kan plukke med seg på lanserings dagen, som er verdt å nevne?

På forhånd takk:)
 
#2
Kommer endel som er bra på selve dagen ja...her er dem jeg husker i farta.

Kameo: Elements of power
Call Of Duty 2
Condemed
GUN
Project Gotham Racing 3
Perfect Dark Zero
Dead Or Alive 4

Er endel flere men husker ikke dem i farta.
 
#3
Her er GameSpot sin liste over lanseringsspill i Nord Amerika:
  • Amped 3
  • Call of Duty 2
  • Condemned
  • Dead or Alive 4
  • Dynasty Warriors 5
  • FIFA 06: World Cup
  • Gun
  • Kameo: Elements of Power
  • Madden NFL 06
  • NBA 2K6
  • NBA Live 06
  • NHL 2K6
  • Need for Speed: Wanted
  • Perfect Dark Zero
  • King Kong
  • Project Gotham Racing 3
  • Quake 4
  • Ridge Racer 6
  • Tiger Woods PGA Tour 06
  • Tony Hawk's Wasteland
 
#4
Jupp der var dem. Så si alle disse skal være klare for oss her i Europa den 2 desember.

Mye bra spill i flere sjangere så di fleste skal få noe å kose seg med :)
 
#5
Går rykter om at DoA 4 har blitt utsatt i Europa. Har ingen link nå desverre, sitter på skolen.

Ellers har en kompis av meg valgt Perfect Dark Zero og Project Gotham Racing 3. Samme valget hadde jeg også gjort, om jeg skulle hatt 360 ved lansering. PDZ ser spennende ut, du kan jo lese litt i PDZ emnet her på SG. Tror dette blir bra, spesielt over Xbox Live der det er støtte for 32 spillere. Om du liker bilspill, er også PGR3 et godt valg tror jeg. Grafikken overgår det meste av det man har sett tidligere i sjangeren, og kudossystemet liker jeg veldig godt. Har brukt mye tid på forgjengerene.

Oblivion er jo utsatt, så det dukker ikke opp ved lansering desverre.

Vil også skyte inn at det er fin lanseringsliste. Sjelden jeg har lyst på så mange spill ved lansering. Den som bare hadde hatt penger...
 
#6
Ja masse bra som kommer. Jeg har forhåndsbestilt PGR3 men lurer på å plukke opp Condemned også da det ser skikkelig skummelt å guffen ut.

Det som blir kjekt for oss her i europa er at vi kan lese omtalene av spillene ifra USA før vi helt bestemmer oss for hva vi vil ha.
 
#7
Heisann,

Har forhåndsbestilt en 360 med to valgfrie spill.. er det noen som har en liste eller noe peiling på hva man kan plukke med seg på lanserings dagen, som er verdt å nevne?

På forhånd takk:)
[/b]
Det kommer helt ann på hva slags type spill du liker, men jeg vet hvilke jeg hadde valgt hvis jeg hadde vært deg: Perfect Dark Zero og Kameo: Elements of Power. Der har du et skytespill som forhåpentligvis kan måle seg med Halo 2, og et eventyrspill. Kanskje Xbox 360's svar på Zelda?
 
#8
Det som blir kjekt for oss her i europa er at vi kan lese omtalene av spillene ifra USA før vi helt bestemmer oss for hva vi vil ha.
[/b]
Ja, jeg synes egentlig at det er litt greit at den blir utgitt litt senere, for da kan vi jo lese anmeldelser og bestemme oss for hvilke spill vi vil ha på forhånd.
Det går jo også an å laste ned demoer osv. til spill med Xbox 360, så kanskje det følger med noen demoer på lanseringen.
På meg blir det enten Kameo: Elements Of Power, Project Gotham Racing 3 eller Perfect Dark: Zero.
 
#9
Det er vel 4 lanseringsspill som frister meg:
De to førstnevnte frister mest.
  • Perfect Dark Zero
  • Project Gotham Racing 3
  • Kameo: Elements of Power
  • Gun
Perfect Dark Zero har jeg lest både positiv og negativ tilbakemelding fra, men det virker jo fett da. Hvis det blir bra, så skal jeg i hvert fall plukke med meg dette. Project Gotham Racing 3 tror jeg er et ganske sikkert kjøpt hvis man likte forgjengeren, eller liker bilspill generelt. Det ser ut til å ha forbedret alt som var bra med Project Gotham Racing 2, og det synes i hvert fall jeg lover bra. Hvis ikke Perfect Dark Zero blir bra, så kjøper jeg nok Project Gotham Racing 3.

Kameo: Elements of Power virker som et lovende eventyr-spill, men jeg er ikke direkte overbegeistret for det. Det har visst fått en del god omtale, men mitt første XBox-spill skal helst ha multiplayer også. Mulig jeg vurderer det senere, men det avhenger av god kritikk fra anmeldere. Gun virker interessant, men XBox 360-versjonen ser da ikke så veldig forskjellig ut fra de andre versjonene til PS2, XBox, GC og PC? Kanskje noe bedre texture, lyseffekter, framerate og sånt, men Gun til XBox 360 ser absolutt ikke ut som et nestegenerasjonsspill når det kommer til grafikken. Men skal jeg vurdere det, så er det vel åpenbart at XBox 360-versjonen er et førstevalg.
 
#10
Kameo: Elements of Power virker som et lovende eventyr-spill, men jeg er ikke direkte overbegeistret for det. Det har visst fått en del god omtale, men mitt første XBox-spill skal helst ha multiplayer også. Mulig jeg vurderer det senere, men det avhenger av god kritikk fra anmeldere.[/b]
Jeg tror jeg har lest at det skulle være Co-op i Kameo: Elements of Power, hvor du og kompisen din kunne styre hver sin skapning. Noen som kan si noe mer om dette?
:usikker:
 
#11
Kameo: Elements of Power virker som et lovende eventyr-spill, men jeg er ikke direkte overbegeistret for det. Det har visst fått en del god omtale, men mitt første XBox-spill skal helst ha multiplayer også. Mulig jeg vurderer det senere, men det avhenger av god kritikk fra anmeldere.[/b]
Jeg tror jeg har lest at det skulle være Co-op i Kameo: Elements of Power, hvor du og kompisen din kunne styre hver sin skapning. Noen som kan si noe mer om dette?
:usikker:
[/b]
Det stemmer. Insty nevner det her.
 
#13
Jeg spilte co-op på demoen, og for å være ærlig tror jeg det er et drittspill alene. Virker kun gøy om du har folk som er med. Litt som Halo-spillene. De synes jeg ikke er gøy å spille alene, men om det blir co-op, slik at man kan hjelpe hverandre og ha strategier og taktikker, virker Kameo gøy.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#14
Viss jeg skulle valgt to spill hadde det nok blitt noen av disse:
Perfect Dark Zero
Kameo Elements of Power
Project Gotham Racing 3
Condemned

Jeg har fryktelig lyst på alle, og har enda ikke bestemt meg.
 
#15
Ser litt stygt ut for Perfect Dark: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61443
Enten så blir det utsatt, eller så får vi et uferdig produkt ved lansering. Om det blir sistnevnte kan vi regne med å mangle noen ekstra modes eller å ha en litt tynn multiplayer. Halo-fenomenet altså.
Men om ikke PDZ blir klart til launch, har ikke 360 noen virkelig gode spill å flyte på. Iallefall ikke noen som appellerer til alle.
Hver konsoll har så langt hatt et eller flere spill som skal være med å selge konsollen og øyeblikkelig skape en profil. N64 hadde Mario. XBox hadde Halo. GameCube hadde Luigis Mansion. PS2 hadde Tekken, Ridge Racer og SSX (altså ingen virkelig killer-spill. Men gode sjangerspill for hver smak heller). Tror ikke XBox klarer å skape seg en profilm med Gotham Racing og Kameo. Spesielt sistnevnte tror jeg har lite kommersiell appell.
 

Kilik

Lokal moderator
#18
Ganske overraskende hvis Perfect Dark Zero rekker lanseringsdatoen sin. Det er det vel ingen Rare-spill som har klart så langt...
 
#19
Xbox 360 games already shipping

EB Games ships Kameo preorders; Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3 expected in retail locations this week.

In the middle of last month, the Xbox 360 controller was discovered in stores, leaving many-a-gamer wondering why Microsoft would release a peripheral for a console not even available. Turns out that head-scratcher had a viable reason--the controller is also PC compatible.

However, gamers who ordered Kameo: Elements of Power for the Xbox 360 may be in for another perplexing situation. Postmen all over the country are delivering the game to front doors, a full two weeks before the retail launch of the Xbox 360.

One GameSpot editor got the game today direct from EBGames.com. The retailer's Web site, as well as that of GameStop, lists the game as shipping "Usually ships in 24 hours," meaning that the game is physically in the company's warehouse.

GameSpot called an EB Games retail outlet, and the store expects to have Kameo in later today, as well as "possibly" Perfect Dark Zero and Project Gotham Racing 3, all of which are games published under the Microsoft Game Studios brand.

The product pages for PGR3 and PD0 show that EB expects the games to ship November 14 and 16, respectively.

Kameo: Elements of Power is rated T for Teen and retails for $49.99. For more information on the game, head over to GameSpot's previous coverage. To learn more about the Xbox 360 launch, take a look at GameSpot's Xbox 360 Launch Center.
By Tim Surette -- GameSpot


Kilde: GameSpot
 
#20
Herregud. Alt dette oppstyret med å slippe spill til lanseringsdagen. Det er bare tull. Ikke tenk på det, kjære utviklere. Tenk heller på å lage et ferdig og godt produkt og slipp den en måned senere, enn å bare mikse inn de siste ingrediensene i feil rekkefølge, for da bli ikke spillet bra. Men Halo ble bra, så hvorfor kan ikke andre spill bli det..