Xbox 360s lanseringsspill

#22
Har bestilt en 360 jeg også. Valgte Kameo og Perfekt Dark Zero. Valgte de fordi jeg følte at de var de eneste jeg kommer til å synes er bra... For å være erlig hater jeg bilspill... :p >_<
 
D

Doctor Downs

Gjest
#23
Blir nok Perfect Dark Zero paa meg, tenker jeg. Kameo hvis jeg skal ha ett til. Hvor er det forresten billigst aa bestille en konsoll fra?
 

Kilik

Lokal moderator
#24
Det ser ut til at de fleste, blant annet Komplett, legger seg på veiledende pris fra Microsoft, altså 2.595,- for Core-konsollen og 3.395,- for pakken med harddisk og headset. Men ikke forvent å få den på lanseringsdagen.
 
#25
Jeg bestilte hos komplett i september, så jeg er heldigvis en av de første som får. Om ikke på dagen, så sendes den ihvertfall da.

Lanseringsspill som er interessante for meg er: (i stigende rekkefølge)

- Call of duty 2
- Perfekt Dark Zero
- Condemned
- Amped 3

Skal ha 2 av disse. Tror det blir Cod2 og Condemned. Vil kanskje prøve perfekt dark først, siden det egentlig ser litt kjett ut. Er all hypen som har gjordt meg interessert. Finner vel fort ut om forumfolket liker det eller ikke ;)
Hadde gledet meg til Oblivion, men ser visst ut til at jeg bare må fortsette med det.
 
#26
Hvis Oblivion kommer på lanseringsdagen blir det selvfølgelig det, men hvis ikke så tar jeg med meg Perfect Dark zero, og Kameo: elements of et eller annet.
 
#29
Så fint. Si meg, har du hørt om PM-funksjonen?
 
#30
<div class='quotemain'>
Hvis Oblivion kommer på lanseringsdagen blir det selvfølgelig det, men hvis ikke så tar jeg med meg Perfect Dark zero, og Kameo: elements of et eller annet.
[/b]
Da blir det nok PDZ og Kameo på deg, for Oblivion er desverre utsatt til Q1 2006.
[/b][/quote]


Okie. Det får jeg vel da leve med. Får håpe Kameo varer lenge, og er skikkelig sånn side quests full pakket. Da har jeg noe å bedrive imellomtiden til Oblivion kommer. Btw, når er 1Q? (mangel på dårlig skolegang)
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#35
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Hvis Oblivion kommer på lanseringsdagen blir det selvfølgelig det, men hvis ikke så tar jeg med meg Perfect Dark zero, og Kameo: elements of et eller annet.
[/b]
Da blir det nok PDZ og Kameo på deg, for Oblivion er desverre utsatt til Q1 2006.
[/b][/quote]


Okie. Det får jeg vel da leve med. Får håpe Kameo varer lenge, og er skikkelig sånn side quests full pakket. Da har jeg noe å bedrive imellomtiden til Oblivion kommer. Btw, når er 1Q? (mangel på dårlig skolegang)
[/b][/quote]

Rare har selv sagt at spillet varer rundtom 20 timer for den hardbarka spiller og det beregnet uten sidequests.
Så jeg tror vel at jeg selv kommer til å runde spillet på drøye 25 timer.
 
#36
jeg har bestilt x box 360 å 3 spill det har blizzy å je mangla 2000 kr å jeg tok de 2000 kr som pappa hade i lome boke å han ble sån her :blunk:
 
#39
#40
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Hvis Oblivion kommer på lanseringsdagen blir det selvfølgelig det, men hvis ikke så tar jeg med meg Perfect Dark zero, og Kameo: elements of et eller annet.
[/b]
Da blir det nok PDZ og Kameo på deg, for Oblivion er desverre utsatt til Q1 2006.
[/b][/quote]


Okie. Det får jeg vel da leve med. Får håpe Kameo varer lenge, og er skikkelig sånn side quests full pakket. Da har jeg noe å bedrive imellomtiden til Oblivion kommer. Btw, når er 1Q? (mangel på dårlig skolegang)
[/b][/quote]

Rare har selv sagt at spillet varer rundtom 20 timer for den hardbarka spiller og det beregnet uten sidequests.
Så jeg tror vel at jeg selv kommer til å runde spillet på drøye 25 timer.
[/b][/quote]


Okie, greit nok liksom. Håper det har igjenspillingsverdi.

kommer også til å spille PDZ online en del tror jeg =F