Xbox Connect (XBC)

#1
Noen har moddet maskiner andre ikke. XBC går overalt. La meg foklare fra starten. XBC er et tunneling program. Det vil si du spiller på xbox gjennom din pc.

http://www.xboxconnect.com sier resten

Da tenkte jeg om vi skulle møtes en dag og slakte hverandre totalt på spill? Fins jo en del spill der ute (hint Halo2) og en del andre vi kan spille. Er noen med så kan vi avtale tid senere?

Bare å svare på emne for bli med en eller annen gang
 
#2
*Host*

Er det lov?

Hva skal du med noe så ustabilt som XBC når det er noe som heter Xbox Live?

Uansett, moddet xbox er jo ulovlig, er det ikke?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
"Er det lov?" - Ja.
"Hva skal du med noe så ustabilt som XBC når det er noe som heter Xbox Live?" - Noen gidder ikke/kan ikke bruke Live.
"Uansett, moddet xbox er jo ulovlig, er det ikke?" - Nei.
 
#5
Opprinnelig skrevet av MattMan@20.11.2004, 01.50
Pluss at XBC eide alt, siden det var mulighet for multiplayer Halo.  :)
138127​
Hahaha :D

Så det eier, fordi du kan spille spill som har mulighet for system link over nett? Vel. Da eier live fordi det er stabilt, laggfritt hvis det ikke er noen djeveler som laster ned og bruker hele linjen sin til det mens de spiller og muligheten for mikrofon som gjør det lettere angående taktikk, blandt annet.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#6
Får se om jeg blir med bare jeg får kjøpt meg en ny Xbox. Forige gikk føyka.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Opprinnelig skrevet av eXploSer+21.11.2004, 13.47-->
<!--QuoteBegin-MattMan
@20.11.2004, 01.50
Pluss at XBC eide alt, siden det var mulighet for multiplayer Halo.  :)
138127​
Hahaha :D

Så det eier, fordi du kan spille spill som har mulighet for system link over nett? Vel. Da eier live fordi det er stabilt, laggfritt hvis det ikke er noen djeveler som laster ned og bruker hele linjen sin til det mens de spiller og muligheten for mikrofon som gjør det lettere angående taktikk, blandt annet.
138550​
[/b]
Det var vel heller det at man kunne spille Halo over nett, noe Live ikke kunne tilby. Live er selvfølgelig et mer proffesjonellt og mer gjennomarbeidet system, men det lar deg fremdeles ikke spille Halo over nett.
 
#9
Opprinnelig skrevet av eXploSer+21.11.2004, 13.47-->
<!--QuoteBegin-MattMan
@20.11.2004, 01.50
Pluss at XBC eide alt, siden det var mulighet for multiplayer Halo.  :)
138127​
Hahaha :D

Så det eier, fordi du kan spille spill som har mulighet for system link over nett? Vel. Da eier live fordi det er stabilt, laggfritt hvis det ikke er noen djeveler som laster ned og bruker hele linjen sin til det mens de spiller og muligheten for mikrofon som gjør det lettere angående taktikk, blandt annet.
138550​
[/b]
XBC hadde ikke noe serlig lagg syntes jeg, det gikk an å spille halo med folk fra europa med relativt lav ping. Og har jeg sagt det kunne engang konkurrere med Live? Nei.
 
#10
Opprinnelig skrevet av MattMan+21.11.2004, 19.11-->
Opprinnelig skrevet av eXploSer@21.11.2004, 13.47
<!--QuoteBegin-MattMan
@20.11.2004, 01.50
Pluss at XBC eide alt, siden det var mulighet for multiplayer Halo.  :)
138127​


Hahaha :D

Så det eier, fordi du kan spille spill som har mulighet for system link over nett? Vel. Da eier live fordi det er stabilt, laggfritt hvis det ikke er noen djeveler som laster ned og bruker hele linjen sin til det mens de spiller og muligheten for mikrofon som gjør det lettere angående taktikk, blandt annet.
138550​
XBC hadde ikke noe serlig lagg syntes jeg, det gikk an å spille halo med folk fra europa med relativt lav ping. Og har jeg sagt det kunne engang konkurrere med Live? Nei.
138708​
[/b]
Bra.
 
#11
Er det slik at XBC bare fungerte for Halo?

Er det ikke bruk for XBC lenger nå som Halo 2 har kommet? :ehm...:
 
#14
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@01.12.2004, 14.55
siden enern er bedre en toern er det svært sansynlig at det er noen i europa som sitter å spiller det, er det ikke? Alle kan ikke være dumme kan de ;)
144346​
Åh, jo. Det er fullt mulig for noen. :tommelopp:
 
#19
Xlink, eller KAI som det også heter, fungerer utmerket.
Jeg pleier nå å være host siden jeg har 10mbit linje, så ping er aldri et issue. Men når jeg ikke er game host så og spiller mot europeiske folk så går det som oftest med flyt. Har spillet Halo 2 via LIVE tjenesten også og kan ikke si at dette var noe bedre. Bare mer drittunger som aldri klarer å bestemme seg for hvilke baner, gametypes osv.

Har bedre erfaringer med KAI jeg personlig. Mulig det er en smakssak.