Xbox Live gamertags

#82
Du gikk for "The Mongis" ja^^ Nice at du endelig har fått skaffet 360^^
Gratz.

Får vell se å skaffe meg noen nye spill, er snart på tide med noe nytt >.>
 
#89
legg til Project Gotham Racin 3 på meg :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#92
Og Splinter Cell: Double Agent på denne karen. Hei Mongis, når skal du få skaffa deg non' ordentlige spill, a?
 
#93
Oppdatert. Hater deg, Nicholas. :( *Går innom Play-Asia...*
 
#96
..du gadd virkelig bruke 1200MP på det ja o_0
 
#97
Hoho, det har visst denne karen også gitt.
(uten å vite at spillet var en amputert demo, vel å merke)

Ser at jeg ikke har blitt ført opp listen at all, så du kan starte med å føre opp Freezar som nick samt gamertag.

Spillene jeg har:

- Burnout Revenge
- Halo 2
- DOOM
- Gauntlet
- Lumines LIVE!
- Marble Blast Ultra
- Smash TV
- Texas Hold 'em

Huzzah for live arcade!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Planeten Jorden til alle som synes Lumines Live er dyrt: 1200 MS-poeng tilsvarer vel rundt regnet hundre kroner og femti øre, ut ifra hva man betaler for poeng via Live. Hundre faens spenn for et puzzle-spill som fortjener å nevnes i samme åndedrag som Tetris skal liksom være en dårlig deal? Fortell meg for all del hvor i hælvete dere handler til vanlig, siden man tydeligvis får penger tilbake uansett og en sugejobb på kjøpet der.

Jeg har da skaffet meg en del lok siden sist, inklusive:

- Ultimate Mortal Kombat 3
- Lumines Live (seff)
- Splinter Cell: Double Agent
 
#99
jævlig mye for et arcade spill synes jeg ..angrer på at jeg brukte hele 800 på Marble. Uno fikk jeg kjøpt for 20kr av en dude.

..pluss det er ikke så jææævlig bra!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har et tips: Hvis du ikke er sikker på om du kommer til å like et Live Arcade-spill, så last ned prøveversjonen først. Det koster deg ikke et øre, og du finner kjapt ut om det er din kopp te eller ikke.

Dessuten er det temmelig stor forskjell på "dette er dårlig" og "dette liker jeg ikke"; jeg svømmer heller over Mjøsa i november enn å betale for Pro Evolution Soccer, men det er ikke fordi spillet er dårlig: Det er fordi jeg misliker fotball intenst. Jeg aner såvidt at du ikke helt har den samme begeistringen for Tetris-inspirerte spill som det jeg har.

Så langt har jeg betalt for Lumines og Advanced-pakka, og det har vært vel verdt penga. Gleder meg til det kommer mer, skulle bare ønske det kom litt tidligere enn på nyåret.