Xbox Live gamertags

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Ally @ 24.10.06, 20.43) 30142
jævlig mye for et arcade spill synes jeg ..angrer på at jeg brukte hele 800 på Marble. Uno fikk jeg kjøpt for 20kr av en dude.

..pluss det er ikke så jææævlig bra!!
[/b]
Så du synes altså at Xbox Live Arcade skal brukes eksklusivt til småspill du går lei av etter ti minutter (ekskluderer selvfølgelig Geo Wars), istedet for mer ambisiøse prosjekter som Lumines og Marble Blast? Hett tips: Få kreft. Og alt Yeti sa, selvfølgelig.
 
Få kreft, det var ikke snilt sagt Nicholas. :/

Viva Piñata Interactive video er ute, og jeg laster ned nå. Interaktiv video? Hmmm.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jepp, da er jeg også på nett. ^_^

Houseman - Husmannen

Og Call of Duty 2. Har ikke fått det ennå, men regner med at det kommer innen et par dager.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siste nytt: Det tok meg fem uker som 360-eier å ta igjen gamerscore-en til Nicholas. Når var det du kjøpte 360-en din igjen, Nicholas? :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Innen uka kommer jeg til å ha tatt igjen Revan. Med mitt (enn så lenge) ene spill! :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Yetipants @ 24.10.06, 23.45) 30202
Siste nytt: Det tok meg fem uker som 360-eier å ta igjen gamerscore-en til Nicholas. Når var det du kjøpte 360-en din igjen, Nicholas? :D
[/b]
Dette har jo selvfølgelig en meget enkel forklaring. Som superduperovermenneske tar det meg mye kortere tid å bli lei ting enn dere usle vanlige mennesker. Duh.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Seff, ADHD er en soleklar positiv karakteristikk alle overmennesker har.

:kos:
 
D

Deleted member 91

Gjest
:argh: Eventuelt har jeg ingen spill med überlette achievements a la King Kong, eller i ditt tilfelle, Condemned.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bortsett fra Splinter Cell, da.
 

K999

Keystone State Of Mind
Vel jeg er som Nicholas blir veldig fort lei spillene og får derfor ikke nok gamerscore, altså har hatt Xboxen lengre enn Rævan og har mindre enn han.
 
SITAT(Nicholas @ 24.10.06, 19.53) 30165
Så du synes altså at Xbox Live Arcade skal brukes eksklusivt til småspill du går lei av etter ti minutter (ekskluderer selvfølgelig Geo Wars), istedet for mer ambisiøse prosjekter som Lumines og Marble Blast? Hett tips: Få kreft. Og alt Yeti sa, selvfølgelig.
[/b]
ja det gjør jeg. gjør du? :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke vær så jævla ubrukelig, styggen. Hopp i ælva. >_<
 
Tror Gamerscore går på hvor mange spill man faktisk har. I mitt tilfelle har jeg et spill, Oblivion, så det burde være temmelig lett å ta meg igjen, eller hva?
 
SITAT(Yetipants @ 25.10.06, 13.00) 30270
Ikke vær så jævla ubrukelig, styggen. Hopp i ælva. >_<
[/b]
neivel gammle gubbe ;)
 
Hvis ikke yeti tar selvmord nå! Så er det ingenting som kan få denne karen deprimert...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg svarer ikke, fordi jeg ble så deprimert at jeg tok selvmord. :(
 
Du har glemt en del spill :p Heter forresten ZoDz nå. Ikke mortuol.

- Table Tennis
- Tomb Raider Legend
- Kameo
- Street fighter: Hyper Force 2
- Cloning Clyde
- Hexic HD
- Marble Blast Ultra
- Doom
- Ultimate Mortal Combat.