Xbox-Live, noen spill å anbefale?

#1
Fikk meg adsl og Xbox-Live for en mnd siden og har storkost meg med Halo 2 en stund, men nå har jeg lyst på et nytt spill...

Noen som kan anbefale noe eller? (tenkte litt på Counter Strike)
 
#2
lite vits med det siden det er et såpass miljø innen c-s på pc... det er tross alt veldig likens...? av bilspill er pgr en klassiker, mens andre alternativer er outrun 2, moto GP 1 eller 2. Tror splinter cell er rått da...
 
#3
Om du liker FPS spill så ville jeg kjøpt Rainbow Six spilla. Er my bedre en Counterstrike. Du kommer garantert til å digge RS spilla.
 
#5
Det gjør du dumt i, for Rainbow Six: Raven Shield finnes ikke på xbox. Det gjør derimot Rainbow Six 3 og Rainbow Six 3: Black Arrow, hvor Black Arrow er det nyeste.
 
#7
Opprinnelig skrevet av eXploSer@15.12.2004, 03.22
Det gjør du dumt i, for Rainbow Six: Raven Shield finnes ikke på xbox. Det gjør derimot Rainbow Six 3 og Rainbow Six 3: Black Arrow, hvor Black Arrow er det nyeste.
149070​
Spiller du BA? Husker tida rett etter jeg hadde skaffet meg Live, da gikk det i RS3-Live i mange måneder fremover. Er Black Arrow veldig forbedret? Er det muligheter for Co-Op-spilling?

Nei, jeg for min del klarer meg med Halo 2 nå en stund fremover. Hadde vært tøft med en skikkelig kamp, der alle på SG var med. Tenker litt på de som ikke er med i klanen også.
 
#8
Veel. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Har Black Arrow men har ikke spilt det så mye. Det er forbedret, men det er fortsatt gode gamle rainbow six :flau:
 
#9
Opprinnelig skrevet av eXploSer@15.12.2004, 03.36
Veel. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Har Black Arrow men har ikke spilt det så mye. Det er forbedret, men det er fortsatt gode gamle rainbow six  :flau:
149079​
Jeg er veeeeldig kåt på MMORPGs til Xbox Live nå. Synd det ikke finnes noen.. yet.

Er det virkelig noe Live-spill ute som du kan rope "hurra" til?
Ikke nevn Halo 2, for det vet jeg.
 
#10
Eneste rpg'et jeg kan komme på som det er live på til xbox er "Phantasy Star Online I & II". Mange synes dette er bra, men hos meg falt ikke dette i smak. I tillegg koster dette penger å spille online, nemlig 60 kroner pr måned (du har en gratis måned)

Jeg spiller forresten gamecubeversjonen, men den er om ikke helt lik, så veldig lik xboxversjonen. Jeg vil også minne deg på at dette egentlig er et spill som opprinnelig er fra Dreamcast, hvis jeg ikke tar feil.
 
#11
IKKE under NOEN omstendighet kjøp Black Arrow. Lagger, elendig grafikk, tregt, og alle spillerene har gått over til Halo2. Kjøp PGR2 = Beste bilspill på xboxen sålangt, og skittmoro, eller vent til februar, så kjøper du Forza motorsport. :)
 
#12
Speaking of the sun, noen som blir med på Halo 2 nå?

Anywayz, synes det er stygt når folk kaller Halo 2 for H2.
 
#13
Du tar ikke feil. PSO kom egentlig til Dreamcast. Det var til med online, men online på Sreamcast ble lagt ned for en stund siden, så nå går det mest i GC og Xbox versjonen.

PSO til GC er jo egentlig online det også, men hvordan får man en GC online?
 
#14
Man kjøper en bredbåndsadapter, noe jeg aldri gadd..
 
#15
Opprinnelig skrevet av eXploSer@15.12.2004, 06.34
Man kjøper en bredbåndsadapter, noe jeg aldri gadd..
149159​
Synes dette var en møkkasystem, jeg. Mye enklere med Xboxen. Kjenner en venn som gjerne vil spille på Live med GameCuben sin, men som ikke vet hvordan han kobles opp.

Taper vel litt på dette, Nintendo.
 
#16
Det heter vel ikke 'live med nintendo' men heller online med nintendo. Nintendo sa at de ville komme sterkt tilbake ved sin neste konsoll og at de ikke ville satse på internettspilling på gamecuben. Dette har jo egentlig allerede skjedd med ds'en.
 
#17
Opprinnelig skrevet av eXploSer@15.12.2004, 07.00
Det heter vel ikke 'live med nintendo' men heller online med nintendo. Nintendo sa at de ville komme sterkt tilbake ved sin neste konsoll og at de ikke ville satse på internettspilling på gamecuben. Dette har jo egentlig allerede skjedd med ds'en.
149185​
Ok, min feil. Men når vi allikevel snakket om Live til Xbox, så er det lett å ta feil. Online på håndholdt konsoll virker genialt.

Sorry, off topic.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
Live er en anelse oppskrytt, synes jeg. Av de fem-seks spillene jeg har prøvd nå er det egentlig bare Halo 2 jeg gidder å ta fram på nytt, og selv det fungerer bare i små porsjoner. Jeg er vel ikke en «online kind of guy» da. :(

Påstand: Det er en Live-del på altfor mange av de spillene som kommer ut. Det virker som om man skal ha med en flerspillerdel bare for å hevde seg i konkurransen, ikke fordi spillet egner seg til flerspiller over nett. Mange av de spillene som kommer ut vil folk bli lei av å spille online, og man står igjen med de få, typiske onlinespillene folk stadig kommer tilbake til. Jeg tror ikke Live eller onlinefunksjonen på PS2 har endret radikalt på spillemønsteret til folk, og jeg tror det fortsatt bare er noen typer spill som egner seg online.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Panzer+15.12.2004, 08.42-->
Hva med Starwars:Battlefront da? Noen som har testa det?
149260​
[/b]
Jeg har såvitt teste det. Men ikke over Live men mot bot's. Og det var morro det, vært å se nærmere på om du liker Star Wars og spill ala Battlefield 1942.

<!--QuoteBegin-MattMan
@15.12.2004, 04.00

IKKE under NOEN omstendighet kjøp Black Arrow. Lagger, elendig grafikk, tregt, og alle spillerene har gått over til Halo2. Kjøp PGR2 = Beste bilspill på xboxen sålangt, og skittmoro, eller vent til februar, så kjøper du Forza motorsport.
149260​
Forza Motorsport testa jeg for endel mnd siden. Var noe simple saker...veldig skuffa. Men var ikke ferdig versjon jeg testet sikkert.