XBox Live-tjenesten

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
500 kroner for å få spilt Halo 2 online er litt i overkant, spør du meg. Etter å ha fått rapportert hvor mange som spiller noe annet enn Halo 2 innså jeg virkelig hvor mye vits i et Live-abonnement var. :p
 
#22
Det kunne sikkert vært gratis og Microsoft kunne betalt oss for å spille på Live, men når det først skal koste noe er ikke 500 i løpet av et år altfor galt. Man får god valuta hvis man spiller ofte, så det er ikke så mye å sutre over, synes jeg. Problemet har vel vært at det har vært få gode Live-spill på Xbox og som resultat er det nesten ingen som spiller andre spill enn Halo 2. Får håpe det bedrer seg på 360.

Det største problemet med Live-tjenesten for min del er at de har gjort det vanskelig å melde seg ut. Jeg måtte oppgi noe kredittkortinformasjon jeg ikke kan huske å ha oppgitt for å logge meg inn på Dashboard eller hva det heter, og fikk derfor ikke avbestilt fornyelsen av abonnementet. Det burde vært slik at man måtte gå til butikken for å fornye abonnementet. Å kjøpe en forenklet startpakke eller noe. Da hadde Microsoft solgt færre abonnement, men det hadde vært mer kundevennlig.
[/b]
Det er faktisk utrolig enkelt å avslutte Live-abonnementet sitt. Let litt rundt på Xbox Dashboardet, så finner du det ut. Subscription-et-eller-annet heter menyen.
:)
 
#23
Eneste jeg gjorde var å ringe inn og gi Gamertaget mitt og de slettet brukeren min. Tenkte litt i etterkant hvor lett det er å slette en annens Gamertag.
 
#25
Vet ikke om dette bare var et engangstilfelle, men det skjedde med meg. Jeg ringte inn og måtte snakke med en svensk dame, hun spurte om Gamertaget mitt, jeg ga det til hun og *vips* jeg fikk ikke logge meg inn på Live lenger.
 
#27
jeg vil bare si at xbox live suger balle!!! jeg skal privat chate elle joine gameprogress til en kompis men detter ut vær fuckings time!!! dette skjer kun med han kompisen min og ikke de andre jeg har på friends listen min.