XBOX med kontroll og 10 spill i kjempe god stand

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei!

Tenkt på pris?

Du selger ikke bare maskinen?

Eulogy, Lt Snake - har igrunn ikke planer om å selge tingene hver for seg, vi får se om det er noen interesse for alt først;)

FORRESTEN, legger dette snart ut på QXL, Finn.no hvis det ikke er noen interesse her. Nå kan du få alt sammen (inkludert porto) for 2800 KR....så slå til :D

Hei!, ville bare opplyse om at det fortsatt er mulig å kjøpe denne XBOX'en:)

Hvis noen har lyst til å kun kjøpe XBOX'en kan dette også ordnes, ta gjerne kontakt med meg på PM hvis du vil=).

SHDR

Gullmedlem
Um.

Er egentlig fint lite interessert i noen av spillene, må jeg innrømme. Selve boksen kan jeg godt tenke meg, men jeg betaler ikke over 1000 kr. for den. Dersom du har enorme innsigelser mot å selge bare boksen kjøper jeg inntil tre spill til, men ikke for pris over 1200 til sammen. Jeg kan tross alt kjøpe en ny X-Box for 1500 med to spill, og det er lite vits å betale noe særlig for en brukt burk da.

Jeg byr 850,- for burken.
1200,- for burken med Genma Onimusha, Mortal Kombat: Deadly Alliance og Dead or Alive 3.

Shadar skal ikke ha den allikevel, så nå er den åpen for bud igjen, og siden jeg akkurat har brukt 4500kr på ett nytt Radeon X800 kort kan prisen på XBOX'en med eller uten spill diskuteres, kom med forslag!

Status
Stengt for ytterligere svar.