Xbox360 - Age Restriction Feature

D

Deleted member 365

Gjest
#23
argh..

personlig synes jeg det er helt tullete, men jeg forstår godt hvorfor de gjør det. Selv har jeg fått splattere og skumle filmer i morsmelka, så jeg bryr meg ikke så mye om unge folk ser på sånt.
Eneste gangene jeg ikke lar lillebrødrene mine se på 18års er når far og stemor ikke er hjemme. hehe.. jeg er slik en dårlig storebror. muahahahhaha...

ja.
 
#24
Søsteren min på fem digger Tekken. Jeg er jammen flink til å rekruttere spillegale, til ross for at et det kansje er litt ut av hennes aldersklasse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Opprinnelig skrevet av PureChaos@26.07.2005, 15.13
Ja.. det var en dårlig vits.
245359​
En dårlig vits, sier du? Hva er dette konseptet "vits" som du refererer til? Dette setter jeg pris på om du kan forklare nærmere.
 
#26
Age Restriction Feature kan gjøre at slike ekstreme tilfeller blir redusert, men på en annen side kan det jo senke salgstallet på en del spill. Som sagt blir jo GTA-Seriene eid av millioner av barn under 18. Jeg feks hadde aldri noe problem med å skaffe et spill med 18-års merke, hvis såklart selgeren nektet. Fikk jeg broren min eller moren min for den slags skyld til å kjøpe det, men det fins strengere familier der ute.

Så for de unge spillerenes skyld, kan jeg si at dette system helst ikke blir installert....MEN I Amerika kan det gjerne komme. Slik jeg ser det, så er det der slike ekstreme tilfeller det skjer mest av.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Yetipants+26.07.2005, 17.42-->
<!--QuoteBegin-PureChaos
@26.07.2005, 15.13
Ja.. det var en dårlig vits.
245359​
En dårlig vits, sier du? Hva er dette konseptet "vits" som du refererer til? Dette setter jeg pris på om du kan forklare nærmere.
245424​
[/b]
Kanskje ikke en vits, men et tilsynelatende dårlig forsøk på en morsomhet. Ble bare teit, 'nuff said!

EDIT: Som jeg sa tidligere: Det er mest sannsynlig bare i hjem der barn ikke får lov til å spille 18-årsgrensespill fra før, hvor dette blir brukt. For hvis foreldrene gir faen nå, gir de sikkert faen til neste år også.
 
#28
vel slå denne, jeg lar min lillebror på 6 og et halvt spille gta:sa...jeg er en FÆL bror! men jeg har slutta med det...nå går det mest i å se på cs...

Me Bad!