Xenogears [PSX]

#1
Jeg har kommet over en del anbefalinger av dette spillet, det er til og med folk som mener dette spillet er bedre en FFVII, og da må det være noe med dette spillet. Jeg har prøvd å finne dette spillet på diverse nett-butikker, men finner bare ntsc-versjoner fra ebay og amazon.
Noen som har peiling på hvor man kan få tak i dette spillet i PAL?
Og er det noen som har det, eller har spilt det? Hvordan er det?

Og forresten, ønsk meg velkommen til forumet :)
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#2
Velkommen til forumet. Men beklager å måtte skuffe deg. Xenogears kom aldri ut på PAL. Du må kjøpe NTSC.
 
#3
Det finnes ikke i PAL-utgave nei (det hadde noe med relegion å gjøre), men du kan alltids kjøpe deg en Import Player til PSX (hvis det finnes...) og spille det.

Har spilt det ja, men har ikke runna det enda. Er veldig bra, men ikke like bra som Final Fantasy VII. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Appappapp, sortvind... regelbrudd. Ikke post linker/URL-er til sider med piratkopiert programvare.
 
#9
Nå har spiderman på en eller annen måte fått inn helt nye versjoner av dette spillet, mitt begynte å bli rimelig gammelt så det er digg å ha sikret det for fremtiden...ingen andre som spiller Xeno for tia ? :)
 
#10
Xenogears funker faktisk utmerket på emulator på Xbox, så på dagens pc'er skulle det gå flytende.

Ikke det at JEG *kremt* emulerer...
 

Novastrum

Feminist-elitist
#11
Opprinnelig skrevet av mortec@30.09.2004, 07.54
Nå har spiderman på en eller annen måte fått inn helt nye versjoner av dette spillet, mitt begynte å bli rimelig gammelt så det er digg å ha sikret det for fremtiden...ingen andre som spiller Xeno for tia ? :)
110339​
Greatest hits, eller original?
 
#12
Jeg vet ikke hva Spiderman har, men jeg vet at Spaceworld i oslo (like ved Oslo City) har Greatest Hits utgaven av både Chrono Cross, Xenogears og Final Fantasy Tactics.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#13
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@25.10.2004, 23.05
Jeg vet ikke hva Spiderman har, men jeg vet at Spaceworld i oslo (like ved Oslo City) har Greatest Hits utgaven av både Chrono Cross, Xenogears og Final Fantasy Tactics.
123973​
Har alle :D

Men bare på Greatest Hits :(

Hater den ultrastygge, signalgrønne innpakningen.
 
#14
Jeg tror jeg står over Xenogears. Det er vel bare pene filmer i det, istedet for noen form for underholdene gameplay.

Skaff dere heller Persona: Revelations istedet. Det er en mye bedre investering i mine øyne.
 
#16
It was just a suggestion on my behalf. :p

Det hjelper lite for meg med bare eyecandy hvis ikke det er noen form for underholdene gameplay. Men greit, bare gå for Xenogears dere. If that's what you guys really want. :tommelopp:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#18
Nei, Xenogears er bra.

Argumenter?