Xenogears [PSX]

Novastrum

Feminist-elitist
#22
Jeg liker det.

"Argumenter" was a joke, see.
 
#23
syns aldri xenogears var no fett, var litt artig til man skulle begynne å slåss med roboter og faenskap
 
#24
Hei!!

Jeg bare lurte, jeg begynte på Xenogears for noen år siden, men kom meg aldri ut av den første landsbyen, og begynte å spille det igjen her for noen uker siden, men syntes begynnelsen er så kjedelig at jeg aldri har orket å spille lengre enn til den landsbyen. er det verdt å spille mer?, tar det lang tid før storyen tar seg opp??

På forhånd takk for eventuelle svar!:)
 
#27
Greatest hits, 399 spenn, men på webshoppen da...bedre en 800 ihvertfall. Uansett er det lite frakt og for meg ble det en super-rask levering...fikk det 2 dager etter at jeg bestilte det, og jeg bestilte det på kvelden !

Tror jeg skal spille Xenogears igjen snart(nei, det er ikke lenge siden sist) for å få alle bitene av storyen til å passe sammen. Trenger jeg å si at storyen ruler igjen :D

Gameplayet er ikke det beste skal jeg innrømme, men for meg var det godt nok til å holde meg interessert, akkurat der er det ikke noe FF, men to "helt greie" battle system er bedre enn et dårlig et. Og det er ikke sånn at man ikke kan gjøre noenting, det meste med gameplayet funker liksom helt greit. Dungeons, battles, levels osv. Det som gjør Xenogears så bra er jo storyen, det er den som har gjort spillet kjent. Husker til og med jeg drømte om den storyen første gang jeg spilte det, var som om jeg hadde to liv...har simpelthen aldri var så inni en story før. Selvfølgelig er det ikke sikkert alle ville likt den like godt som meg men...

Musikken er selvfølgelig storslagen.

Yoshioka, det tar en liten stund, men jeg tenkte heller ikke at den storyen var noe særlig før et stykke ut i spillet.
 
#28
Opprinnelig skrevet av mortec@26.12.2004, 18.40
Greatest hits, 399 spenn, men på webshoppen da...bedre en 800 ihvertfall. Uansett er det lite frakt og for meg ble det en super-rask levering...fikk det 2 dager etter at jeg bestilte det, og jeg bestilte det på kvelden !

Tror jeg skal spille Xenogears igjen snart(nei, det er ikke lenge siden sist) for å få alle bitene av storyen til å passe sammen. Trenger jeg å si at storyen ruler igjen :D

Gameplayet er ikke det beste skal jeg innrømme, men for meg var det godt nok til å holde meg interessert, akkurat der er det ikke noe FF, men to "helt greie" battle system er bedre enn et dårlig et. Og det er ikke sånn at man ikke kan gjøre noenting, det meste med gameplayet funker liksom helt greit. Dungeons, battles, levels osv.  Det som gjør Xenogears så bra er jo storyen, det er den som har gjort spillet kjent. Husker til og med jeg drømte om den storyen første gang jeg spilte det, var som om jeg hadde to liv...har simpelthen aldri var så inni en story før. Selvfølgelig er det ikke sikkert alle ville likt den like godt som meg men...

Musikken er selvfølgelig storslagen.

Yoshioka, det tar en liten stund, men jeg tenkte heller ikke at den storyen var noe særlig før et stykke ut i spillet.
153957​
Kjøpte det orginalt på Ebay.. 200,- inkl frakt =P
 

Sancti

Terrorkatt
#30
Jeg er sikker på at de fleste setter pris på at du drar opp en syv måneder gammel tråd for å fortelle oss det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Og det å være ny innebærer at du ikke skjønner dette konseptet man populært kaller "datoer"?