Y-akse: Vanlig eller invers?

Do you Invert?

  • "Normal"

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
#41
Hvilke horeunger er det som kjører invert??

Vedder på at dere sykler langs veien midt på vinteren og står på rulleski om sommeren også.... <_<
 

K999

Keystone State Of Mind
#42
Jeg velger Invert me tanke på at jeg spilte mye flyspill før.
Så det å spille normal er håpløst for min del, men det går jo ann forde om.
Men jeg foretrekker invert.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#43
Vel det blir helt klart Invert når det gjelder flysimmer, siden det da er mere naturlig, eller's så bruker jeg vel mest den valige stilen i de fleste andre spill.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#45
SITAT(Yetipants @ 15.05.2006, 15.52) 3866
Så det du sier er altså at vellykkede mennesker som deg selv ser til høyre når de snur hodet mot venstre, eller...? :hm:
[/b]
Not quite. Se for deg at du setter en magnetisk, magisk eller lesbisk microchip i panna på noen. Når du styrer høyre på stikke de drar chippen mot høyre. Drar du opp drar chippen opp. Riktignok ville invert vært logisk derfor chippen satt i bakhuet på testsubjektet, men hvem i sin rette forstand ville vel plassert en microchip i noens bakhode? Nettop.
 
#46
SITAT(Aquila @ 26.05.2006, 12.34) 5792
Not quite. Se for deg at du setter en magnetisk, magisk eller lesbisk microchip i panna på noen. Når du styrer høyre på stikke de drar chippen mot høyre. Drar du opp drar chippen opp. Riktignok ville invert vært logisk derfor chippen satt i bakhuet på testsubjektet, men hvem i sin rette forstand ville vel plassert en microchip i noens bakhode? Nettop.
[/b]
Må være det merkeligste eksempelet jeg har lest/sett på lenge :hæ:
 
#47
De ekstremt få gangene jeg spiller flyspill, er det invert, ellers normalt.

Vet ikke helt hvorfor, men ejg synes det er ekstremt vanskelig å styre med invert :p . Opp og ned pleier å gå greit, men når man så skal styre opp eller ned, og samtidig til venstre eller høyre, da klusser det seg :p .
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#48
Invert effteve! Kjører jeg normal krasjer jeg og dreper alle passasjerene... som da er meg.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#49
Normal for vinnen. Klin jævla umulig med noe annet. Sjeldent jeg spiller FPS-er uansett, men når jeg først holder på er det normal som råkker mine bukser.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
SITAT(Aquila @ 26.05.2006, 14.34) 5792
Not quite. Se for deg at du setter en magnetisk, magisk eller lesbisk microchip i panna på noen. Når du styrer høyre på stikke de drar chippen mot høyre. Drar du opp drar chippen opp. Riktignok ville invert vært logisk derfor chippen satt i bakhuet på testsubjektet, men hvem i sin rette forstand ville vel plassert en microchip i noens bakhode? Nettop.[/b]
Hæh...? :sprø:
Uansett, jeg pleier å tenke på styringa som at jeg styrer huet på kisen min, siden det oftest er synsvinkelen man regulerer med musa. Trodde alle tenkte sånn, men nå skjønner jeg at de som ikke spiller med invert har microchips operert inn under forhuden sånn at de kan se til høyre.
 
#51
I likhet med Thinaran så gjorde Terminal Velocity (eller Microsoft Fury 3D om du vil, hirr hirr) meg til en invert-geek. Jeg konverterte derimot til normal når jeg tok opp pc-spillinga igjen for noen år siden etter et ganske langt opphold.
Flyspill må derimot spilles med invert.