Yoshi's Touch & Go

#1
Har ikke lest mye om det, men forstår det slik at det har eksistert en god tid allerede.
Tror vi alle er enig i at Yoshi's tidligere eventyr, og da for det meste på SNES, var vel verdt å oppleve.
Og av det jeg har lest av dette, og ikke minst bildene jeg har sett, ser dette virkeligt ut som en god grunn til å kjøpe DS, noe jeg forøvrig ikke har gjort meg noen mening om ennå.

Noen som har noen formening om dette?

Yoshi's Touch & Go
 
#3
Syns det ser ut som en billig måte å benytte seg av touch skjermen på. Jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe det.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#4
Jeg synes faktisk det virker interessant jeg.
og må jo innrømme at Yoshis Island alltid har vært det søteste spillet fra Nintendo og dette tror jeg ikke blir noe særlig mindre søtt. Og nei, du driver ikke bare og tegner skyer. Man går også bortover, du må være kjapp og tegne rundt fienden for så å fjerne dem. Det kan godt hende det er en sky som kommer rundt dem da, men det er ikke bare "falle-ned-fra-himmelen-å-tegne-skyer-som-de-faller-på-så-de-ikke-treffer-fienden" gameplay.
 
#6
Tja, jeg likte iallefall grafikken på den. Bare ikke selve spillet blir like ille som Yoshi's Story, så kan det bli intressant det her.

edit: Bæh, fikset litt på posten min. :svette:
 
#7
Måtte nesten hente fram dette emnet igjen :p

Er det noen som har gått til anskaffelse av den japanske versjonen av spillet?
Evt. har det mye å si for spillets del at man ikke skjønner en dritt?
 
#8
Sitter å spiller Yoshi's Touch & Go nå. Et meget bra spill som er skikkelig underholdene. Litt vannskelig å styre kun med pinnen. Anbefaller spillet!!!
 
#9
Ok...

Har hørt mye bra om dette spillet, så jeg går nok til anskaffelse av det når det kommer til USA/Europa...
 
#10
Det er bare fire baner, og banene skal vist nok være ganske korte. Jeg hadde planer om å kjøpe det, men da jeg fant ut dette ble de planene borte.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Pyro@20.03.2005, 19.56
Det er bare fire baner, og banene skal vist nok være ganske korte. Jeg hadde planer om å kjøpe det, men da jeg fant ut dette ble de planene borte.
193400​
Jeg også... Dessuten må jeg spare pengene til litt større titler :)
 
#13
Opprinnelig skrevet av supermario@20.03.2005, 20.02
Hvilket?
193406​
Det kommer jo en drøss med brae DS spill fra slutten av sommern og utover, og skal prøve å få råd til de fleste jeg har lyst på :)
 
#14
Er det flere enn meg som reagerer på at de virkelig store titlene til DS ikke kommer før om flere måneder. Den første stortitlen i mine øyner er Metroid Prime, som nå har fått en utgivlese i August (usa), altså 9 måneder etter launch. Hadde jeg vært litt mere ops på dette, så hadde jeg ikke komt til å kjøpe meg maskina før det var en tittel som er verdt å spille.
 
#16
Stemmer det. Stortittlene kommer ikke før til høsten, og det er rimelig uakseptabelt. Det er veldig klart at Nintendo har rushet DS-en ut på markedet for å få et forsprang til Sony og deres PSP. Jeg kjøpte min DS i går, vel viten om at storspillene er milevis unna. Hvorfor? Tja, jeg skulle jo kjøpe den uansett, så kunne like gjerne kjøpe den nå. Prisen synker kanskje litt i løpet av året, men det er neppe nevneverdige summer det blir snakk om. Jeg har uansett kost meg ganske mye med multiplayer på Metroid Prime Hunters: First Hunt. Og mange av minigamesene i Super Mario 64 DS er forsåvidt geniale. Så det får holde foreløpig.

For å gå tilbake til topic. Uansett om Yoshis Touch & Go bare har fire baner, skal jeg uansett kjøpe det. Det er et arcade-spill, og fire baner er ikke så ille når du tenker på at ditt eneste mål er å slå dine egne rekorder. Jeg hadde foretrukket et helt nytt eventyr hvor man går fra bane til bane i god gammel Mario-stil, men gameplayet ser såpass morsomt ut at jeg ikke kan motstå dette spillet.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Pyro@20.03.2005, 19.56
Det er bare fire baner, og banene skal vist nok være ganske korte. Jeg hadde planer om å kjøpe det, men da jeg fant ut dette ble de planene borte.
193400​
Alvorlig talt!
Bare fire baner? Det går med andre ord ann å runde dette spillet på 1-2timer?=/
Hadde virkelig planer om å kjøpe dette spillet.....men fire baner blir litt for dumt!
Penger ut av vinduet.
 
#18
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-+20.03.2005, 21.07-->
<!--QuoteBegin-Pyro
@20.03.2005, 19.56
Det er bare fire baner, og banene skal vist nok være ganske korte. Jeg hadde planer om å kjøpe det, men da jeg fant ut dette ble de planene borte.
193400​
Alvorlig talt!
Bare fire baner? Det går med andre ord ann å runde dette spillet på 1-2timer?=/
Hadde virkelig planer om å kjøpe dette spillet.....men fire baner blir litt for dumt!
Penger ut av vinduet.
193438​
[/b]
Han som sa at det var fire baner bruker ikke mer en fem minutter på hver bane, som vil si at det tar bare 20 minutter å gå igjenomm spillet.
 
#19
Nå har ikke jeg spilt Yoshis Touch & Go, men tror nok man skal være ekstremt god i spillet for å runne det på 20 minutter. Ifølge Craig på IGN, er spillet veldig utfordrende. Det ser forresten ut til at ikke alle her forstår at det er et arcade-spill. Spillet tar ikke lang tid å gå gjennom for første gang, men det er heller ikke poenget. Spiller handler om skills. Man skal klare banene så perfekt som mulig, for å oppnå best mulig poengsum. Dermed får spillet en uendelig gjennspillingsverdi (selfølgelig, kun hvis du finner spillet morsomt).
 
#20
Når kommer dette spillet ut?
Er veldig lite fan av arcadespill. Avhengig av god historie i et spill : )