Yoshi's Touch & Go

#24
Opprinnelig skrevet av Shigsy@20.03.2005, 21.17
Nå har ikke jeg spilt Yoshis Touch & Go, men tror nok man skal være ekstremt god i spillet for å runne det på 20 minutter. Ifølge Craig på IGN, er spillet veldig utfordrende. Det ser forresten ut til at ikke alle her forstår at det er et arcade-spill. Spillet tar ikke lang tid å gå gjennom for første gang, men det er heller ikke poenget. Spiller handler om skills. Man skal klare banene så perfekt som mulig, for å oppnå best mulig poengsum. Dermed får spillet en uendelig gjennspillingsverdi (selfølgelig, kun hvis du finner spillet morsomt).
193441​
skills er jo bra, men herregud. Å bli god i et spill var gøy når jeg selv var 10 år. I dag spiller jeg for å bli underholdt. Å spille for å slå en rekord, som du fikk for en halv time siden, kaller jeg ikke underholdning. Arcadespill er noe man putter 10'ere på for å spille, og skills er noe man bruker for å imponere kamerater. :tommelopp:
Spillet er jo gøy å spille, men kun fire baner er for lite til at jeg vil bruke penger på det.

Intrykket jeg sitter igjenn med er at dette spillet er, som resten av DS-prosjektet, et forhastet produkt. Nintendo må jo gjøre alt forå vise at deres "geniale" ide fungerer i spill. En story-mode på lengde med det klassiske yoshi island er alt jeg forlanger, men det ville jo innebære misnt et halvt år til i utvikling, og som vi allerede har stadfestet, DS er allerede litt tynn når det kommer til spill.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Shigsy@20.03.2005, 22.49
Slakta og slakta. Man kan vel heller si det har fått litt blandet kritikker. Ifølge Gamerankings, er spillets gjennomsnittsscore 78%, noe som ikke er så aller verst.
193477​
Ok beklager.
Men jeg føler bare spill blir slakta, ved ligge på 5.0
 
#26
Opprinnelig skrevet av Camrot+20.03.2005, 23.05-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@20.03.2005, 21.17
Nå har ikke jeg spilt Yoshis Touch & Go, men tror nok man skal være ekstremt god i spillet for å runne det på 20 minutter. Ifølge Craig på IGN, er spillet veldig utfordrende. Det ser forresten ut til at ikke alle her forstår at det er et arcade-spill. Spillet tar ikke lang tid å gå gjennom for første gang, men det er heller ikke poenget. Spiller handler om skills. Man skal klare banene så perfekt som mulig, for å oppnå best mulig poengsum. Dermed får spillet en uendelig gjennspillingsverdi (selfølgelig, kun hvis du finner spillet morsomt).
193441​
skills er jo bra, men herregud. Å bli god i et spill var gøy når jeg selv var 10 år. I dag spiller jeg for å bli underholdt. Å spille for å slå en rekord, som du fikk for en halv time siden, kaller jeg ikke underholdning. Arcadespill er noe man putter 10'ere på for å spille, og skills er noe man bruker for å imponere kamerater. :tommelopp:
Spillet er jo gøy å spille, men kun fire baner er for lite til at jeg vil bruke penger på det.

Intrykket jeg sitter igjenn med er at dette spillet er, som resten av DS-prosjektet, et forhastet produkt. Nintendo må jo gjøre alt forå vise at deres "geniale" ide fungerer i spill. En story-mode på lengde med det klassiske yoshi island er alt jeg forlanger, men det ville jo innebære misnt et halvt år til i utvikling, og som vi allerede har stadfestet, DS er allerede litt tynn når det kommer til spill.
193491​
[/b]
Det er din mening. Men jeg synes skills er artig!
Jeg har spilt ssb:m i årevis uten å bli lei. Jeg ser det fortsatt underholdne, og som shigsy sa:
Hvis du synes spillet er bra, for det en viss gjennomgang spilling verdi.
Og hvis du synes det er fortsatt artig etter å ha spilt det i timevis, så er det jo underholdnene for faen!!
Men jeg skal være enig med deg at nintendo ikke ennå har får allverdens gode spill til ds-en. :)
 
#27
Opprinnelig skrevet av Ghaz@25.10.2004, 22.44
Har ikke lest mye om det, men forstår det slik at det har eksistert en god tid allerede.
Tror vi alle er enig i at Yoshi's tidligere eventyr, og da for det meste på SNES, var vel verdt å oppleve.
Og av det jeg har lest av dette, og ikke minst bildene jeg har sett, ser dette virkeligt ut som en god grunn til å kjøpe DS, noe jeg forøvrig ikke har gjort meg noen mening om ennå.

Noen som har noen formening om dette?

Yoshi's Touch & Go
123923​
Bestilte det idag :) Det så så søtt ut.
 
#28
skills er jo bra, men herregud. Å bli god i et spill var gøy når jeg selv var 10 år. I dag spiller jeg for å bli underholdt.  Å spille for å slå en rekord, som du fikk for en halv time siden, kaller jeg ikke underholdning. Arcadespill er noe man putter 10'ere på for å spille, og skills er noe man bruker for å imponere kamerater.  :tommelopp:
Spillet er jo gøy å spille, men kun fire baner er for lite til at jeg vil bruke penger på det.

Intrykket jeg sitter igjenn med er at dette spillet er, som resten av DS-prosjektet, et forhastet produkt. Nintendo må jo gjøre alt forå vise at deres "geniale" ide fungerer i spill. En story-mode på lengde med det klassiske yoshi island er alt jeg forlanger, men det ville jo innebære misnt et halvt år til i utvikling, og som vi allerede har stadfestet, DS er allerede litt tynn når det kommer til spill.
Dessertgenerasjonen er faenmeg ikke til å tro :ler: Ikke at kritikken er uberettiget, det er bare måten den kommer på.
 
#29
Må jo egentlig si meg enig at hvis det stemmer at Yoshis touch and go bare har fire baner, og kan spilles gjennom på 20 minutter så dropper jeg å kjøpe det. Til nå har jeg mario 64 ds og wario ware touched, og må innrømme at ingen av spillene i stor grad biser hvilke spill som kan lages til DS. Akkurat nå føler jeg det bare er en haug med småspill som viser hva touchscreen og mikrofonen er god for, og det holder så absolutt ikke i lengden. Småspillene i seg selv er morsomme nok de, men jeg vil ha noe som kan underholde meg i en lengre periode om gangen, og akkurat nå er det bare Mario 64 som gjør det. Så til nå så skuffer DS med ikke ha noen lengre spill som benytter teknologien (ok du kan styre mario med touchscreeene men det er stress).
 
#30
Ikke misforstå meg. Jeg er ikke uenig i at Yoshis Touch & Go (og forsåvidt hele DSen) er et forhastet prosjekt. Det er nesten slik at jeg skammer meg litt over å ha så lyst på et halvferdig spill som dette. Men som sagt, gameplayet ser ekstremt fengende ut, og spillet ser ut til å gjøre veldig god bruk av DSen.

Så er det bare å håpe på at vi får noen gode spill før spillskredet til høsten. Jeg har enda forhåpninger om at adventure-spillet "Another Code" skal få europeisk lansering (eller i det minste amerikansk) en gang før sommeren. Dette spillet ser ut til å være av ypperste kvalitet (35/40 i Famitsu), og det ser i tillegg ut til at det gjør veldig god bruk av DSens unike hardware.
 
#31
Det er liksom det jeg håper på, noe som benytter seg av hardwaren i et skikkelig spill. Noen her som har prøvd yoshis touch and go og kan forklare hva du kan bruke stylusen og micen til f.eks ?