Opprinnelig skrevet av Camrot+20.03.2005, 23.05-->
@20.03.2005, 21.17
Nå har ikke jeg spilt Yoshis Touch & Go, men tror nok man skal være ekstremt god i spillet for å runne det på 20 minutter. Ifølge Craig på IGN, er spillet veldig utfordrende. Det ser forresten ut til at ikke alle her forstår at det er et arcade-spill. Spillet tar ikke lang tid å gå gjennom for første gang, men det er heller ikke poenget. Spiller handler om skills. Man skal klare banene så perfekt som mulig, for å oppnå best mulig poengsum. Dermed får spillet en uendelig gjennspillingsverdi (selfølgelig, kun hvis du finner spillet morsomt).
193441
skills er jo bra, men herregud. Å bli god i et spill var gøy når jeg selv var 10 år. I dag spiller jeg for å bli underholdt. Å spille for å slå en rekord, som du fikk for en halv time siden, kaller jeg ikke underholdning. Arcadespill er noe man putter 10'ere på for å spille, og skills er noe man bruker for å imponere kamerater. :tommelopp:
Spillet er jo gøy å spille, men kun fire baner er for lite til at jeg vil bruke penger på det.
Intrykket jeg sitter igjenn med er at dette spillet er, som resten av DS-prosjektet, et forhastet produkt. Nintendo må jo gjøre alt forå vise at deres "geniale" ide fungerer i spill. En story-mode på lengde med det klassiske yoshi island er alt jeg forlanger, men det ville jo innebære misnt et halvt år til i utvikling, og som vi allerede har stadfestet, DS er allerede litt tynn når det kommer til spill.
193491
[/b]