Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure [Wii]

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#21
Jepp, jeg kjenner at jeg må venne meg til å bestille ting, for det her opplever jeg omtrent hver gang jeg skal kjøpe spill. Etter disse gavekortene går jeg prostyle og bruker nettet ^_^
 
#22
Vel, fikk spillet i dag, og jeg kan med hånden på hjertet påstå at dette er noe av det mest forfriskende jeg noensinne har spilt. Virkelig, leveldesignet er så overdrevent bra og så bra lagt opp at jeg virkelig har forelsket meg i spillet. Videoen Lodin la ut anbefaler jeg å sjekke ut, det er en av banene som imponerte meg mest, og bør det for dere og. Det er lite jeg kan si som Lodin ikke allerede har fortalt men jeg slenger meg med på hans argumenter: du føler virkelig at du har utrettet noe ved enden av ett brett, og den godfølelsen bare suger deg lengre og lengre inn i spillet. Virkelig en finfin overraskelse dette.

Oh yeah, ZACKUUU! Konge.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#24
Det er godt du tenker på meg Ghaz, men jeg tror jeg sparer meg til fuckings Spaceworld/Megastore får inn spillet :realmad: Håper jeg får gavekort til en annen butikk neste gang...

Jeg var sååå nære å kjøpe det i Oslo, men så sier han fjompen bak kassen plutselig at gavekortet ikke gjelder siden dette er "Spaceworld og ikke Megastore". Trodde det var samme sak, jeg har kjøpt på Kr.Sands Megastore og fått en handlepose og kvittering fra Spaceworld.