[NX] Zelda: Breath of the Wild

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Så. Jeg har sett litt på gameplayvideoer fra det nye zeldaspillet, og det er ganske fasinerende hvordan traileren viser steder som virker litt tomme, mens selve spillet virker fullt av snacks.


Det er enda flere gameplay-videoer på tuben, men gameplayet er noe annet ja. Det er liksom zelda mikset med witcher, skyrim, og mer klassiske rollespill.
Items blir ødelagt og man kan til og med traske rundt med forskjellige typer klær.

Vet ikke med dere, men jeg ble ganske klar for denne spillen nå, så jeg gav det en egen tråd.
 

demake

Seksuelt godteri
#2
Nå begynner det å ligne på noe. Må vel starte å smøre Jarle for å rettferdiggjøre en ny konsoll for ett spill.
 
#3
Personlig mål frem til lansering: Å holde seg unna slike videoer. Så traileren, og vet jeg skal ha spillet uansett. Gameplayet vil jeg oppleve selv. Spørsmålet er bare om det blir til WiiU eller om jeg skal punge ut for NX.
 
Sist redigert:

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#4
E9 med Klaymen, jeg er allerede helt solgt på traileren! Vil holde meg unna gameplayvideoer og alle videre trailere så godt jeg kan. Det er ennå ikke for sent å fryse seg ned frem til jula 2017, er det vel? Nyheter om NX er jeg derimot spent på, er vel likevel litt vel sent å betale gode penger for en gårsdagens WiiU nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Det gjør det, og Nintendo hevder at du får samme opplevelse av begge versjonene. Så jeg antar at de bare girer opp græffiksa på NX? Skal uansett ha både NX og dette på launch.
 
#10
NX skal etter planen lanseres i mars 2017 den og. Det er sannsynligvis derfor Zelda ble utsatt, så de har et salgsargument til den nye konsollen.
 

demake

Seksuelt godteri
#17

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18


Jeg har fått mitt! Fy faen så lang tid denne systemoppdateringa tar. 29 sekunder stod det, det er 12 minutter siden. 5 sekunder igjen du liksom.

I tillegg er AC-adapteren til gamepaden blitt ødelagt på et eller annet vis mens jeg hadde WiiU-en i eska, og jeg må bestille ny. Kan heldigvis bruke Protrolleren med menyene nå, det kunne man ikke ved launch.
 

Lodin

Der Waaaah
#20