[NX] Zelda: Breath of the Wild

demake

Seksuelt godteri
Bestemte meg for å gjøre et skikkelig forsøk på Trial of The Sword igjen. Greide den første trialen på hengende håret etter sikkert 10 forsøk. Grua meg til å starte på den andre, men suste gjennom den på første forsøk uten å miste mer enn et par tre hjerter totalt. Burde vel kanskje justert vanskelighetsgraden på de. Så får vi se da om den tredje er noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har spella litt Zeldings i det siste selv, lagt inn høygiret for å fikse de siste gravkamrene og det gikk i boks på søndag. Eneste jeg mangler nå er alle subquests og alle Koroks; mangler 16 av de første oooog 700 av de andre. Kan vel avsløre at det ikke skjer at jeg samler alle 900 Koroks, men subquests skal vi få til. Fornøyd med gravkamrene, brukte et kart for å finne de ti siste og måtte ha en liten guide på å finne noen brustne biter av ei leirtavle (gadd ikke leite), så det var nice. Fornøyd med meg selv over at jeg fant ut hva Kass sier hvis du allerede har klart å løse en av sanggåtene hans før du får snakka med ham.
 

demake

Seksuelt godteri
Mangler 710 frø sjæl. Blir ikke å finne alle, men det er trivelig å bare traske rundt i verdenen og oppdage nye frø man har gått forbi tidligere. At det fortsatt er masse frø der ute gir jo et lite insentiv for å komme tilbake.

Ellers så har jeg funnet og fullført alle skrina, og jeg brukte også guide for å finne de steintavlene. Får være grenser.
 

Lodin

Der Waaaah
Kan vel nevnes at kokoromaska fra DLCet gjør bajset mye lettere å finne. Den begynner å rasle når ett av de små svina er nær. Når jeg alikevel bare skal fra A til B pleier jeg ha den på.
 

demake

Seksuelt godteri
Se her ja. Den siste trialen var noe... måtte sjekke hvor mye jeg hadde igjen da jeg daua, og joda, det var siste rommet det :penga:
 
Har satt meg fast på 114 shrines uten guide. Mangler fortsatt to eller tre shrine quests, men tviler på at jeg klarer å finne alle for det om.
Steintavlene dere snakker om, er det Zora questen med steintavler som forteller litt bakgrunnhistorie? Jeg satte opp en teleport hos oppdragduden og markerte tavlene på kartet med et symbol etterhvert som jeg oppdaget de. Gikk ganske raskt å finne alle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Shinra85

Spillegals effort emo
Vil ha denne spillen på WiiU
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Yo, si antall pils og du har en deal
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg har endelig startet opp BotW og kan bare skrive under på at det må være den beste starten på et videospill så lenge jeg kan huske. Alt er bare så åpent og intuitivt. Det var en litt dårlig idé å starte opp på en mandag kveld da, regner med at det ikke blir mye søvn fremover denne uka. Men det får bare være, for jeg kan ikke huske sist jeg ble så opphengt i et spill at jeg lar det gå utover mat/søvn og andre mindre viktige basisbehov. Skulle nok tatt meg en uke fri.

Igår hoppa jeg ned fra det store platået for første gang etter sikkert 6 timer med jaging og fisking og utforskning. Bestemte meg først for å gå helt motstatt vei av det spillet åpenbart ville, mot det canyon-området. Der ble det likevel litt mye vegger og one-hit deaths, så etter den ørtende deathen gikk jeg tvertom mot det lysende punktet på kartet. Men så gikk jeg meg vill og havna i Faron Woods. Nå leker jeg med en flokk hester her og prøver å finne ut av om jeg kan temme dem (IKKE SPOIL!). Fikk også drept min første Guardian etter masse deaths og fikk et nice lysende guardian-sverd.

Eneste tingen er at jeg har fått en sånn Shrine-ønskekvist som piper når et shrine er i nærheten, enda jeg ville prøve å bruke pro-HUDen uten sånne babyfunksjoner. Kan jeg skru det av?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jada, bare å tusle inn på kartet og slå av Sheikah Sensor eller hva det heter. Y på Switch iallfall.