Zelda triv

Lodin

Der Waaaah
Ok jeg er et idiotisk et.
Q: Hva sier fiskemennene som tegner kart for Link i Windwaker når du starter en samtale med dem? Jeg er ute etter lyden de lager, ikke selve teksten.

sier de ikke heyy da er ikke sikker jeg,

og btw: jeg skal si hvorfor link ikke er korkirie, han er broren til zelda!, når det var kirg rømte morne med link inn i skogen, zelda hvet jeg ikke hva som skjedde med i den tiden hun var mest sansynlig, i beavring oss impa.

Når du ser navne ditt til Zelda sier hun at det høres kjennt ut. Og det er kun konge familien som kan lære zeldas luleby og bruke ocraine of time til å opne døra i temple of time.

Der har dere grunnen.

Lodin

Der Waaaah
Fiskemennene sier sef. Schmee! Det burde alle som har spilt windwaker vite.
Noen andre får finne på et frågemål.

Opprinnelig skrevet av Naskul@03.06.2004, 19.51

og btw:  jeg skal si hvorfor link ikke er korkirie, han er broren til zelda!, når det var kirg rømte morne med link inn i skogen, zelda hvet jeg ikke hva som skjedde med i den tiden hun var mest sansynlig, i beavring oss impa.

Når du ser navne ditt til Zelda sier hun at det høres kjennt ut. Og det er kun konge familien som kan lære zeldas luleby og bruke ocraine of time til å opne døra i temple of time.

Der har dere grunnen.
Du er litt på bærtur her, det er ikke noe magisk med Zelda's lullaby som gjør at kun folk i kongefamilien kan lære den, det har seg slik at de kun lærer den vekk til folk som er i kongefamilien, Zelda gjorde ett unntak med Link fordi det var nødvendig. Og angående det med at Zelda kjenner igjen navnet "Link" er fordi hun er reinkarnasjonen av ei tidligere Zelda og det samme gjelder Link. Alle kan bruke Ocarina of Time, og med den rette sangen og Ocarina of Time kan hvem som helst åpne the Door of Time...

Men uansett, nytt spørsmål:
Hvordan kan man bekjempe Agahnim uten å bruke the Master Sword?

epp

firm and correct
Mener å huske at jeg brukte en hov.. for så å la strålene reflektere tilbake på han.

Opprinnelig skrevet av Agahnim+05.06.2004, 04.13-->
<!--QuoteBegin-Naskul
@03.06.2004, 19.51

og btw:  jeg skal si hvorfor link ikke er korkirie, han er broren til zelda!, når det var kirg rømte morne med link inn i skogen, zelda hvet jeg ikke hva som skjedde med i den tiden hun var mest sansynlig, i beavring oss impa.

Der har dere grunnen.
Du er litt på bærtur her, det er ikke noe magisk med Zelda's lullaby som gjør at kun folk i kongefamilien kan lære den, det har seg slik at de kun lærer den vekk til folk som er i kongefamilien, Zelda gjorde ett unntak med Link fordi det var nødvendig. Og angående det med at Zelda kjenner igjen navnet "Link" er fordi hun er reinkarnasjonen av ei tidligere Zelda og det samme gjelder Link. Alle kan bruke Ocarina of Time, og med den rette sangen og Ocarina of Time kan hvem som helst åpne the Door of Time...

Men uansett, nytt spørsmål:
Hvordan kan man bekjempe Agahnim uten å bruke the Master Sword? [/b]
ok sorry alle kan opne dor of time.

Men link er broren til Zelda om du ikke skjønner det må du nok spille Ocarina of time mange flere ganger.

Skal nå snart sette meg ned å spille Ocarina Of Time, for å finne mere bevis.

Siden det er en stunn siden jeg har spillt Ocarina Of Time husker jeg ikke alt

Det får nå bli din egne lille teori, jeg tviler sterkt på at Link og Zelda er søsken, men for all del kom med flere argumenter, jeg liker en god diskusjon om Zelda og du har muligheter for å overbevise meg hvis du kommer med gode grunnlag...

epp

firm and correct
Excellent :D

Skal vi se.. neste spørsmål. Hva må du gjøre for å komme deg igjennom 'Lost Woods' i The Legend Of Zelda (NES). Jeg er klar over at man i første 'runde' av spillet kan finne en stige for å komme deg over til andre siden, men ikke i runde to. For da finner du nemlig stigen på den andre siden. Det jeg egentlig spør om er vel: hva er sekvensen du må gå for å komme deg igjennom lost woods.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@16.06.2004, 20.14
Hva heter den første bossen i OoT?
Queen Ghoma.

Hvordan får man Biggoron Sword på Ocarina of Time?

Man kan enten kjøpe det, men da knekker det etter en stund, eller man kan skaffe øyedråper til Biggoronen på toppen av Death Mountain...

Godkjent...?
:kos:

Opprinnelig skrevet av Agahnim@16.06.2004, 23.58
Man kan enten kjøpe det, men da knekker det etter en stund, eller man kan skaffe øyedråper til Biggoronen på toppen av Death Mountain...

Godkjent...?
:kos:
Jepp, den godtar jeg. ^^

Ingen svarer så jeg lager et nytt:

Hvordan ser han som lager disse små figurene i WW, ut når han lager de?

Han står i bare underboksa. Ta bilde av han og gi det til han så lager han en statue hvor det står at han gjør det(Står i underboksa altså)

NYTT SPM:

Hvordan får man firearrows i OoT?

Fire Arrows får man ved Lake Hylia. Man må skyte en pil på sola når den står opp. Så lander pilen på en øy med to stein støtter på(?). Man kan ikke hente denne pilen før man har gjennomført Water Tempel, siden vannet i innsjøen må være fylt opp for å kunne komme oppå den øya hvor pilen lander.