Zelda triv

Det er vel 4 - 5 år siden jeg spilte Link's Awakening nå. Knallspill, men jeg har det ikke lengre...

Det er svært enkelt, den blå er den første man får, den er litt treg og man kan ikke kaste den noe særlig langt, mens den rød - den er magisk. Den glitrer, man kan kaste den til enden av skjermen og den er betydelig raskere enn den blå.

Hvordan får man den røde boomerangen? [ALTTP]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
500 rupier.

Noen andre får stille spørsmål.

Hvordan får du Gilded sword i MM?

1
Når du kommer deg opp på fjelet er det en hytte inne i denne hytten er det to persjoner, han ene tilbyr seg å oppgradere sverde ditt for noe rupis. Men man må vente en dag.

2
Etter at man har fått sverdet må man vinne goron race, da får man gull støv, dette tar du til mannen i hytta, og han tiblyr seg å lage sverde. Vent en deg så går du å henter det.

Tror det er sånn..

Det er helt korrekt :tommelopp:
Du tar neste.

Ok her kommer en som ikke er så lett.

The Kafei and Anju quest, fortel hvordan man klarer den og hva man trenger

Det er MM jeg snakker om, og dette er den questen der man skal skaffe weding mask.

Prøver meg her, en det er lenge siden, så kommer kanskje til å glemme noe..

1. Få Kafei masken av moren hans.
2. Gå se Anju med denne masken, og du vil få en avtale med henne. På denne avtalen vil du få ett brev.
3. Post brevet.
4. Følg etter postmannen neste dag, og snik deg inn i Kafeis hus..sak. Ta medaljongen der.
5. Gi medaljongen til Anju.
6. Dra til Sakons Hideout på siste dagen, hjelp Kafei med å få The Sun Mask.
7. Dra tilbake til byen, og se på at Kafei og Anju møter døden sammen, og få Couple's Mask.

Godkjent?

Du kunne utdypt deg mer, men siden jeg ikke er så pirkete skal jeg Godkjenne.

Hva er spesielt med drakten link får, andre gangen du runner ww?

Vel... er ikke akurat det, man får nemlig en drakt av bestemor