[Til salgs] ZorgX - Salgstråd med litt forskjellige ting :)

#3
ikke her den siste tiden. Mer på Finn og ebay. Solgte en xbox one s og 3 ps3 slim (jb) i forge uke :). Tror kanskje jeg skal prøve å selge min andre xbox one S også. + høytalere\forsterkere, en RC cola outomat og Tandberg 7000

TANDBERG-7000-Video-Conference-System-TTC-60-05.jpg
 
#6
fant ingen tommestokk -.- men tror den er ca 1,3 ganger større enn en standar komfyr. Myntkaste funker, har nøkkelen, men selve "mate mekanismen er fjernet.. tro forge eier også ville bruke den som kjøleskap..blir ikke rik av 12kr per flaske hehe
 
#9
om du går på selve linken til bilde så kan du se den rimelig bra, er 4k oppløsning på det tror jeg
 
Sist redigert:
#12
den må nok på liten lastebil\varebil.. Jeg foretrekker at den blir hentet om jeg skulle selge den.. den veier ikke fler hundre kg som en normal brusautomat, mer 6-90kg.. greier å flytte den forsiktig alene i stua men bør være 2 om man skal løfte på den
 
#18
Apropo "ræl" jeg har uåpnet xbox360 motakker for pc.. som man kan koble fra 1-4 kontroller på.. så dersom man har 4 xbox360 kontroller og har lyst å spille 4 player på et pc spill er det mye billigere å kjøpe denne kontra å kjøpe 4 usb kontroller eller 4 ps3\ps4\xbox one kontrollere.... 250 skal jeg ha for den :) **Solgt**

 
Sist redigert:
#19
Var det en av dere som hadde lyst på denne ? i såfall 250kr og den er din :) den krever at du setter i et DS spill slik at den bruker securety chipen i spillet og gir kortet i gba sloten tilgang til DS hardwaret.. Så alene kan man ikke bruke denne til så mye .. men med et gba kort som støtter det kan man kjøre homebrew\backuper og sånt, men det er i såfall programvaren til gba kortet ditt som bestemmer hva du kan bruke nds hardwaret til..

Solgt.
 
Sist redigert:
#20
** alle er solgt**

nye ps4 spill jeg ikke trenger (hadde bursdag i forje uke) alle har plastikken på og ingen av spilla er løse i boksen

 
Sist redigert: