[Til salgs] ZorgX - Salgstråd med litt forskjellige ting :)

#41
Du kan kanskje være han fyren som bor sånn på grensen til eller rett utenfor nabolaget med dritt stående i hagen og helt inntil veien. Folk irriterer seg litt over det, men ingen tør å si i fra direkte så det blir bare en greie folka prater litt om. For eksempel «så svinger du av ved gar’n full ta skrot».
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#43
Du kan kanskje være han fyren som bor sånn på grensen til eller rett utenfor nabolaget med dritt stående i hagen og helt inntil veien. Folk irriterer seg litt over det, men ingen tør å si i fra direkte så det blir bare en greie folka prater litt om. For eksempel «så svinger du av ved gar’n full ta skrot».

Vi har en slik en i Skotselv, han kalles for Jugern.

– Du kan ikke gjøre alle fornøyd, bare 90 prosent er fornøyd så er jeg happy, jeg, uttalte daglig leder i GBL bildeler, Leif A. Rolfstad da et reportasjeteam i 1996 oppsøkte firmaet sammen med en misfornøyd kunde som mente han hadde fått feil motor av firmaet.
Sjarmerende fyr, blant hatt flere rettssaker mot kommunen pga tvangsopprydning på tomta hans. Den er ikke til å ta feil av, du ser stabler av biler og skrot fra vegg til vegg når du kjører forbi på riksveien. Jeg har møtt dattera hans, da hun var i vennegjengen til kona før i tida. I retrospekt glad for at jeg ikke sa ja til date. På et eller annet tidspunkt må en skrue ha detti ut, for hun ditchet plutselig alt og alle ut av det blå. Ser for meg at hun blir den lokale Cat Lady et eller annet sted.
 
#44
etter jeg rygga på en stein bestilte jeg 2din med ryggekamera. så strøken dab radio med usb inngang som støtter usbpinne, eller spille lyden fra ios\android over usb,900kr https://radio.no/product/pioneer-mvh-270dab/

4 x 50 watt med ren MOSFET-kraft https://www.pioneer-car.eu/no/no/products/mvh-270dab

Vis vedlegget 13422 Vis vedlegget 13423 Vis vedlegget 13424 Vis vedlegget 13425
Hmz --. den jeg kjøpte for å erstatte denne hadde ikke dab D; så det ble retur på timen og pengene tilbake.. så da skal jeg ikke selge denne før jeg har funnet ny,, ikke det at det har vært veldig stor etterspørsel etter denne her inne... men tenkte å bare å si i fra ... mest for å få sympati >.< lol
 
#47


PS4 kjølepast - installasjon og rens av ps4 (Xbox one,ps3++ kan vel rense amigaer også om du er for lat til å gjøre det selv) 500kr

Jeg selger kjølepast som egner seg godt til konsoller, om man ønsker å kjøpe løst selger Kjell og kompani for 100kr, send pm så får du link. Installasjon og rens inkluderer at all plastikken blir vasket med vann og såpe, hovedkortet blir vasket med teknisk sprit, vifta blir renset med qtips og kjølepasten blir skiftet. Om du ønsker å gjøre det selv så kan du sende pm så sender jeg link til skrugjernene du trenger. Jeg selger også hdmi for 120kr om du har knekt din (installasjon 600kr) og løse sikringer 100kr.
 
#49
**kameraet, veska og det ene feste til bil er solgt**
IMG_9001.JPG
IMG_9005.JPG
IMG_9007.JPG
IMG_9008.JPG
IMG_9009.JPG
IMG_9010.JPG


På tide å bli kvitt litt mer kamera utstyr :) 450D med 64gb minnekort, fjernkontroll og veske kan følge om budet er ok, hvis noen vil se biler tatt med kameraet kan jeg fikse det, bare spørr.. to fester til bil\vindu\glatt vegg etc, et sånt "hode til stativ" et feste som tar 15kg som man kan feste på et eller annet som passer osv

kan finne produkt linker om noen er intrissert ;)
 
Sist redigert:
#52
Canon eos 500d med 64gb kort, kabler, instruksjonsbok og ML (man kan filme med det). **solgt**
_MG_9116.JPG
_MG_9117.JPG
_MG_9130.JPG
_MG_9119.JPG
_MG_9120.JPG
_MG_9121.JPG
_MG_9122.JPG
_MG_9123.JPG
_MG_9124.JPG
_MG_9125.JPG
 
Sist redigert:
#54
CCTV Bullett video kamera (lipstikk cam) - Passer til ryggekamera og overvåkninssystem

Dette er et CCTV videocamera.. Det kan både brukes som ryggekamera på bil(det bruker 12v som man enten kan ta fra bilen eller bruke batteri adaptret til). Hvis du kobler det rett til bilsterio med skjerm vil du kun få SD oppløsning type 420p eller no?
Jeg er usikker på om faktisk oppløsning på dette er 4K hvis man kobler det til en CCTV løsning eller ikke.. Har du en CCTV løsning er det fult mulig å teste og se hvordan oppløsning det egentlig er.
Følger med lite "stativ" med feste, batteri adapter og kabel på +-10m (har ikke målt den.. kan måle om ønsklig)
Det går også ann å ta av stativet og feste en skrue på bilen med skiver og feste kameraet rett i skruen..

IMG_9133.JPG
IMG_9134.JPG
IMG_9132.JPG
IMG_9135.JPG
 
#59
filma litt med 500d i dag

Det er også meget lite brukt .. kun litt over 8K på shotercount .. så altså under 9000 bilder er tatt med det..
 
Sist redigert: