[Til salgs] ZorgX - Salgstråd med litt forskjellige ting :)

#61
**solgt**
Canon mv850i videocamera som bruker både Mini DV og SD kort. Har også usb port, firewire, og video port. Har ekstra linse, video kabel, usb kabel, batteri,lader, strømkabel etc. Disse er vel for det meste brukt til å kopiere over mini dv over til pc nå for tiden, om man gjør det via capture kort eller via firewire (usb?). Helt greit eldre videokamera .. https://www.komplett.no/product/307642

IMG_9174.JPG
IMG_9175.JPG
IMG_9177.JPG
IMG_9178.JPG

Første er solgt og kjøperen ville selvsakt ha både laderen, batteri laderen og linsa .. så jeg må bestille opp lader (den kan både brukes til å være strømkilde alene og lade opp batteriet)
 
Sist redigert:
#62
Noen her som er keen på å pusse opp stilren platspiller ? Bang & Olufsen Beogram 1200 (5214) , dette er den første modellen som ga B&O luksus stemplet sitt (2 rev av modellen).

IMG_9190.JPG
IMG_9189.JPG
IMG_9188.JPG
IMG_9180.JPG
_MG_9187.JPG
_MG_9186.JPG
_MG_9185.JPG
_MG_9183.JPG


Har lyst å pusse den opp selv og eventuelt selge den etter på men har inntrykk av at folk som liker B&O vil at ting restaureres til orginal stand. Det i seg selv er ingen kjempe problem, men de stiftene kan koste alt fra 300kr til 4000++ og om man skal sjekke at motoren går i riktig hastighet må man ha stift, så om man kjøper en stift til 500kr så kan det være at kjøperen heller vil kjøpe ei stift til 4000++ og om du har en dyr en vil iallefall kjøperen ha stifta di billig og instistere på at han uansett skal kjøpe ei billigstift.. Men den er drevet med bånd så den er ikke komplisert å fikse på i motsettning til en direkte dreven som kan være et lite ork å fikle med om man ikke har manual.
 
Sist redigert:
#64
Men i heite! Åssen greide du å modde på Game Cube porter på den Wiien? Det er imponerende.
De første utgavene av Wii kom med GameCube porter og minnekort porter.. men de ble fjernet fra og med familieversonen.. Men de fjernet kun selve de fysiske portene fra "familie versonen"

Så ja, om man vil kan man nok lodde på kontroller porter å bruke dem.. men nei, min er ikke familie versonen, min er en av de som kom med GameCube porter...
 
#68
Spørs hva du betaler for en signert diaz cd (cd og bok) som han signerte når han slapp plata på quarten... har plakaten også xD
 
#69
** Alle 60 er solgt ** keen på ringnes 0,5 glass? 50kr for 1. 5 for 200kr :)


Er sånne .. orka bare ikke å ta bilde selv .. så fant noe fra google..
 
Sist redigert:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#76
Ville ikke fylt Nesquick på ølglass. Melkefettet går ikke bort igjen og gjør glassene ubrukelige til øl.
 
#78
**Solgt**
_MG_9273.JPG
_MG_9274.JPG
_MG_9275.JPG
_MG_9276.JPG
_MG_9278.JPG
_MG_9279.JPG


Helt ok "ferie\amatør" kamera.. (steget mellom vanlig og dslr) Kameraet har 2gb minnekort som desverre er det største dette støtter, men det er ok plass til de bildene man tar. Det bruker AA batterier så det passer meget godt til å ha med på tur om man ikke har lyst å drasse med seg lader etc. Jeg har installert CHDK som i hovedsak lar det ta RAW bilder så man kan begynne leke litt med bilderedigeringsprogram etc. Ellers kan man forandre det meste med kameraet med CHDK og man kan til og med spille tetris og snake om man vil..... (har brukt det til å ta noen av annonsebildene faktisk i denne tråden .. så det er ok.. Og så har det BLOGGER skjerm :D og jeg vil tro man kan bruke det til webcamera om man virkelig vill og nekter å bruke mobilen fordi man ikke vil av en eller annen grunn..

zipfil med bilder https://filebin.net/nbr7x0ditpy6h9pk/IMG_1516.zip?t=o8tie18t
info se https://www.komplett.no/product/312988#technical-details
 

Vedlegg

Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#79
keen på ringnes 0,5 glass? 50kr for 1. 5 for 200kr :)


Er sånne .. orka bare ikke å ta bilde selv .. så fant noe fra google..
protip folkens! På loppemarkeder som begynner om noen uker så får du kjøpt 10 sånne glass for sikkert 100spenn. Maks