[WiiU] Super Mario Maker-baner vi er stolte av/skammer oss over

#61
100 Coin Challenge: Ikke dum denne! Likte den ekstra utfordingen med å lete etter mynter. Klarte det, seff! Sånn ellers, ikke fan av baner hvor man potensielt kan miste muligheten til å komme seg videre, og må ta sitt eget liv, som om man mister trampolinen i starten av denne banen.

Have Faith and Coins: Kos nok, men ikke helt min type bane.

Turtles, all the way down: Koselig bane, liker utfoskingen og hemmelighetene. Fant heller ikke snarveien før den ble påpekt her.

Spin 2 Win: Æææh, for vanskelig, orker ikke!

Wario's Gold Mine: Likte den gankse godt jeg. Minner om undergrunns-banene i Super Mario Bros 2. Ante ikke at det var noen maksgrense på antall brikker btw. Det skuffer litt.

Shy Guy's Adventure: Skjønner godt at du er fornøyd med denne! Kul bane med alternative ruter man kan ta, og digger at du faktisk har giddet å plassere belønninger om man tar seg bryet med å utforske. Kule unike fiender og, selv om det kanskje ble litt mye av dem og jeg stort sett suste forbi.

Goomba Town: Stort sett enig med Yetipants her. Kosebaner er de beste banene.

Kick'n Toss: Denne var kul! Liker gimmicken og hemmelighetene jeg fant.

Men, nå ble jeg lei av å skrive. *Mekke ny bane*
 

Novastrum

Feminist-elitist
#62
Det kommer ny trampoline ut av røret! Laget også vegger og kanterfor at den skulle være vanskelig å miste. :argh:

:hug:
 
#64
Ny bane fra meg også!

Goomba Metropolis: C913 - 0000 - 0052 - EA7E

Oppfølger til Goomba Town, brukt litt mer tid til å finpusse hemmelighetene i denne. Skal være 4 forskjellige måter å komme til mål på.

Edit:
Fant ut at det var noen småfeil i brettet som jeg nå har redigert bort, og har lagt til en 5. måte å komme til mål på. Så banen ble slettet og lastet opp på nytt, dermed ny ID.
 
Sist redigert:
#66
Spin 2 Win: Fuuuuuuuuuuuuuu

Edit: Så ja, ble fort litt lettere når jeg fant ut at man kan holde inne løpeknappen mens man spinner for å få mer moment. Merker jeg ikke har spilt nok Mario i min oppvekst. Greier å komme meg greit til siste parti nå, men her er det noe muffins. Når man står og spinner på shellene uten å gi noe oppdriv selv så kan man fortsatt greie å stange hodet i piggene over, faaaaaaaaaaaaaaaaak.
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#67
Hjemme pga influensa, så nytt brett.

Gotta Go Fast
8CBE-0000-005C-7708

Jeg prøvde å lage noe speedrun-vennlig, og på mitt første ordentlige forsøk hadde jeg 453 igjen på klokka. Bør være lett å slå. Selvsagt har jeg lagt inn en secret, men jeg tror ikke den er raskere.
 
#68
Liker mye av det jeg spiller herifra, men merker en tendens som dere (og de fleste andre Mario Makere) må legge fra dere. Hvis man leder spilleren til et sted der de ikke ser bakken foran seg er det lurt å gi en indikasjon på om hoppet er trygt eller ikke. Den letteste måtene å utføre dette på er ved å plassere mynter i en rekke som leder mot der det er trygt å lande, eller rett og slett plunke ned en pil. De fleste er vel klare over dette, men husk å test brett deres grundig og alltid ha det i bakhodet, for det er lett å glemme når man kan levelen selv ;)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#70
Fikk slott-settet i dag, så jeg lagde noe.

Castle real estate is expensive
35BC-0000-0061-DD0C

Jeg prøvde å lage et tilgivende énskjermsbrett. Det ble ikke store utfordringen, men jeg gikk for å være behjelpelig heller enn nådeløs og håper brettet ble koselig nok.
 
#71
Har akkurat spilt litt 100-mario challenge og kom over 2 Wario Ware brett på en og samme gjennomspilling. Liker begge, den ene har god musikk og den andre har interessante minigames det er lett å hente inspirasjon fra.

Kule minispill:
WarioWare: Ashley's Big Escape!: D9F8 - 0000 - 0066 - 3222

Kul musikk:
Warioware Inc. Mega Microgame$: 3FF0 - 0000 - 0047 - FCEB
 
#72
Da har jeg lastet opp ett par brett. Begge i smb1 stil.

Collision Course: 5986-0000-0069-4FE6
Null utfordring men ett forsøk på å være litt artig. Skulle egentlig legge til mer stash men har nesten ingenting unlocket enda.

Wait, help is on its way: DB5D-0000-0069-4E8C
Spent på om folk setter seg fast litt her eller om jeg har failet i forsøket :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Skal sjekke ut.

Det jeg lurte på om var mulig med undervannsbrett og autoscroll? Jepp, det viste seg å funke! Jeg har laget et rytme-/musikkbrett! Utfordringen er helt fraværende, men jeg håper idéen er artig nok.

Crouch to the music
BD4D-0000-0069-84DA

Ps: håper det ikke bare er kjedelig blant alle de crazy rollercoasterbanene...
 
Sist redigert:
#74
Første bane er ute, faen så mye effort jeg la ned, endte ikke helt opp som ønsket.

Space Quest!? - 1301-0000-006F-66A4
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Du får kudos for å være omtrent den første som har lagt ut en bane-ID jeg bare kan lime inn i lista uten å fjerne kolon, legge på fet skrift eller noe annet.

Har ikke hatt mye tid til Mario i det siste, men skal spille noen runder i helga. Har oppdatert førsteinnlegg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#77
Sorry, men den var fortsatt ekstremt homo. Etter over tredve liv eller noe ga jeg opp.
 
#78
Mistenkte at det fortsatt kunne være tilfellet ja. Merker at det kan være vanskelig å bedømme hva som er gøy og smått utfordrende kontra :psyduck: når man har satt og knotet for lenge.
 
#79
Ja, er lett å bli blind på egne brett når man selv vet hva som møter en ol. Spilte banen og gav opp når jeg kom til den blå "heisen". Du krever for mange supertima og pixelperfekte hopp til at det blir artig å prøve.

Prøv heller å lage latterlig lette baner i starten før du går over til høyere vanskelighetsgrad.
 
#80
Ja, er lett å bli blind på egne brett når man selv vet hva som møter en ol. Spilte banen og gav opp når jeg kom til den blå "heisen". Du krever for mange supertima og pixelperfekte hopp til at det blir artig å prøve.

Prøv heller å lage latterlig lette baner i starten før du går over til høyere vanskelighetsgrad.
Ble overrasket selv når jeg så 0% hadde klart ett brett jeg la ut som var ganske middels, jeg selv løper jo igjennom i blinde på første forsøk. Men skal starte å få folk til å teste brettene hjemme hos meg så jeg kan se hvor de dør og åssen de tenker etc.