Årets skuffelse 2008

Årets skuffelse 2008

• Condemned 2

Stemmer: 1 1,7%
  • Fable 2

Stemmer: 3 5,2%
  • Gears of War 2

Stemmer: 4 6,9%
  • Grand Theft Auto IV

Stemmer: 5 8,6%
  • Metal Gear Solid 4

Stemmer: 5 8,6%
  • Ninja Gaiden 2

Stemmer: 4 6,9%
  • Spore

Stemmer: 17 29,3%
  • At vi ikke fikk Half-Life 2: Episode 3

Stemmer: 6 10,3%
  • At Tales Of Vesperia verken ble regionfri eller har fått release-dato i Europa

Stemmer: 7 12,1%
  • Ingen av dem/vet ikke

Stemmer: 6 10,3%

• Totalt antall stemmer
    58
  • Avstemningen er stengt .

Lodin

Der Waaaah
Gikk for Fable 2 av ikke helt sikre grunner. Hadde forventa meg mer av det samme som 1, men jeg har ikke engang giddi runne dette. Tror det har noe med at man har enda mindre innflytelse på utseendet og ferdighetene til helten samtidig som alle tinga de har lagt til som bikkja bare er overfladisk tull. Historien var artigere i enern og.
Blir vel til at jeg restarter det en dag jeg ikke har no bedre fore og spiller evil.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åh herre, nå kommer Yeti virkelig til å krangle. :rulleøyne:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mannen som syntes Dead Space var friskt og hadde en riktig så uhyggelig stemning misliker Fable 2? Hold meg, jeg dåner.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Å SJITTTTTTTTTT. Du kunne jo ikke adress det som sies fremfor å komme drassende med noe annet vissvass som jeg allerede har gjort masse narr av deg for å bli grinete over? :p

Jante

privileged CIS shitlord
Messire Pants, I believe you be lookin fer this here thread? Now be a good sport and close the door when you leave this one, eh?

Jante

privileged CIS shitlord
Faen Martin, nå får du meg til å grine. :(

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Er jeg så ulidelig idag? :/ Jeg må finne et annet sted å kaste bort småsekunder mellom hver låt som tas opp til mixtejpa mine. Ellers blir Siri gærn.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å SJITTTTTTTTTT. Du kunne jo ikke adress det som sies fremfor å komme drassende med noe annet vissvass som jeg allerede har gjort masse narr av deg for å bli grinete over? :p
Skavviseher. Med tanke på at Martin Sebastians modus operandi er sånn:

1: Påstand uten argument
2: ...
3: Profit!

...så er det liksom sjelden noen vits i å investere noe som helst i det jeg skriver som svar til deg. Har prøvd å ta igjen med samme mynt men det er jo å skvette vann på gåsa.

Jante

privileged CIS shitlord
Er jeg så ulidelig idag? :/ Jeg må finne et annet sted å kaste bort småsekunder mellom hver låt som tas opp til mixtejpa mine. Ellers blir Siri gærn.
Du har ødelagt livet mitt, Martin. Denne konstante trollinga di har traumatisert meg lenge nok! :argh:

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Skavviseher. Med tanke på at Martin Sebastians modus operandi er sånn:

1: Påstand uten argument
2: ...
3: Profit!

...så er det liksom sjelden noen vits i å investere noe som helst i det jeg skriver som svar til deg. Har prøvd å ta igjen med samme mynt men det er jo å skvette vann på gåsa.
Spesielt siden jeg var den som var ivrigst på å diskutere Fable 2 her. Nice cop-out.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lodin hadde iallfall en grunn, da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Leke? :tenke:

Uansett, poenget mitt var at din mening ikke betyr noe for meg. Sånn for å forklare. :)

oma

Village Drunk
Hva er det med at alle her paa forumet skal hele tiden poengtere at naar det gjelder meningsutvekslinger, saa betyr "de andres" meninger ingenting for dem? Altsaa, hvorfor driver man med meningsutvekslinger paa ett forum da? Og hva er det som faktisk betyr noe for noen? (Her paa forumet?)

And once I quit and said I didn't care

Thats when they all threw their hands in the air

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Yeti tar det sabla tungt når han innser at han har bjeffa opp feil tre, derfor teller ikke meningene mine. Ække så greit.

oma

Village Drunk
Hva er det du proever aa si da?
Hva skjønte du ikke helt? Jeg er feil person å leke spillgud ovenfor.
Har ikke dette det samme budskapet?

Uansett saa er det en generell "fuck it all" holdning her fra en god del av brukerene som sprer seg fra trollerene, elitene og de ubrukelige. Ingenting skal liksom bety noe, eller ha noen effekt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hva er det du proever aa si da?Har ikke dette det samme budskapet?

Uansett saa er det en generell "fuck it all" holdning her fra en god del av brukerene som sprer seg fra trollerene, elitene og de ubrukelige. Ingenting skal liksom bety noe, eller ha noen effekt.
Jeg bare sa Fable 2 var teit. Det var noen helt andre som fremla argumenter mot Fable 2, men Yeti innså at det var greiere å påpeke at jeg litke et spill som han synes er teit, dermed vant han over kritikken mot Fable 2. Jeg gir faen i om han liker det eller ei, jeg chimed inn med Fabvle 2-hatet. Yeti er dessverre ganske overbevist om at jeg har et slags korstog gående mot ham, selv om det pussig nok er han som skal drive og mase i et kjør.

Det handler ikke om å fuck it all, jeg kan godt argumentere for/mot spill, men det er tross alt en subjektiv mening og har ingen særlig fasit eller argumenteringsgrunnlag bortsett fra perosnlige preferanser, og evt. mangler man kan velge å ignorere. Noe jeg mistenker Yeti for å ikke være helt enig i, men jeg troller sikkert bare og 4chanlulzuzuzuzu.