Årets skuffelse 2008

Årets skuffelse 2008

• Condemned 2

Stemmer: 1 1,7%
  • Fable 2

Stemmer: 3 5,2%
  • Gears of War 2

Stemmer: 4 6,9%
  • Grand Theft Auto IV

Stemmer: 5 8,6%
  • Metal Gear Solid 4

Stemmer: 5 8,6%
  • Ninja Gaiden 2

Stemmer: 4 6,9%
  • Spore

Stemmer: 17 29,3%
  • At vi ikke fikk Half-Life 2: Episode 3

Stemmer: 6 10,3%
  • At Tales Of Vesperia verken ble regionfri eller har fått release-dato i Europa

Stemmer: 7 12,1%
  • Ingen av dem/vet ikke

Stemmer: 6 10,3%

• Totalt antall stemmer
    58
  • Avstemningen er stengt .

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og neste fase av Martins handlingsmønster: Late som om det han skrev opprinnelig hadde noen gyldighet overhodet og så agere the better man. AWWW BUTTHURT blir min respons.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg påsto da aldri at jeg sa noe fornuftig, bare at jeg ikke likte Fable 2. Du er jo den som blir helt Alex her. Trodde du lærte noe fornuftig av rundene dine med fyren, men det eneste du plukka opp var åpenbart å fortsette å mase om at du har rett selv etter motparten henviser deg til en diskusjonen du egentlig vil være i fremfor å grinde løs på et ubetydelig utsagn. Skjønt, det er ikke som om diskurs er din sterkeste side, så jeg ser poenget ditt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du lærer meg så mye, Martin. Du lærer oss alle så mye.

oma

Village Drunk
(...)Jeg gir faen i om han liker det eller ei, (...)
Hvorfor gidder du aa si noe i det hele tatt da? Det er tross alt en subjektiv mening som ikke har noe særlig fasit eller argumenteringsgrunnlag bortsett fra perosnlige preferanser, og evt. mangler man kan velge å ignorere.
Og neste fase av Martins handlingsmønster: Late som om det han skrev opprinnelig hadde noen gyldighet overhodet og så agere the better man. AWWW BUTTHURT blir min respons.
Det er jo snakk om en meningsutmaaling her, er ikke da alle sine meninger like gyldig, uansett hvor godt begrunnet eller ubegrunnet det enn er?

Meninger kommer vel fra de ulike verdiene hver person har, og det er ikke noedvendigvis snakk om hvorvidt selve spillet er bra eller ei, men hvordan de som spiller det opplever spillet med sin egen erfaring baade innenfor spill og medmenneskelige relasjoner. Dette vet dere bedre enn meg, saa vaersaasnill aa slutt aa oppfoere dere som idioter og kom til poenget. Dere har ulike meninger, og det betyr kun at dere har ulike verdistandpungter. Ikke at den ene krenker den anders standpungt.

Men saa bryr dere dere ikke om hva den andre sier uansett, saa fuck it. (All)

^^

oma

Village Drunk
Fått deg jobb i en barnehage nå, gutt?
Var den rettet mot min eller yeti og sm sin oppfoersel?
Det var da voldsomt.
Chaffeuren eller?
Med medmenneskelige relasjoner saa tenker jeg mer paa at det er det som danner oss ett grunnlag for hvordan man oppfatter ting, og hvordan vi opparbeider oss meninger. Baade yeti og sm er gamle nok til aa ha funnet ut at man faktisk kan ha forskjellige meninger uten aa vaere uenig i at den andre kan oppfatte en situasjon paa en annen maate.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Genialt comeback, jeg føler meg satt på plass av din knivskarpe retorikk og riou-like unvikelse av alt som blir sagt.

Hvorfor gidder du aa si noe i det hele tatt da? Det er tross alt en subjektiv mening som ikke har noe særlig fasit eller argumenteringsgrunnlag bortsett fra perosnlige preferanser, og evt. mangler man kan velge å ignorere.
Det er jo snakk om en meningsutmaaling her, er ikke da alle sine meninger like gyldig, uansett hvor godt begrunnet eller ubegrunnet det enn er?
Jeg har da aldri påstått at man ikke får si sin mening, jeg bare sa min mening om Fable 2 (en negativ sådan, siden det er hva denne tråden oppfordrer til). Yeti er den som klikker i vinkel over folks meninger og mener de ikke burde få se dagens lys.

Men saa bryr dere dere ikke om hva den andre sier uansett, saa fuck it. (All)
Åh grin litt mer. Vit hva du snakker om, i det minste.

oma

Village Drunk
den delen av quoten som du kicker paa var ment til yetipants. Det jeg proevde aa si til deg var at hvorfor fortsetter du diskusjonen med yetipants naar du ikke bryr deg?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
1. Jeg har blitt lært at "dere" er mer enn en person.

2. Jeg bryr meg ikke om Fable 2 er bra eller ikke i Yetis øyne, jeg bryr meg bare om hans fremferd hvor han fremfor å argumentere med noen som fremsatte argumenter bare driter på min ubetydelige kommentar og mener han har bevist noe. Det er som om jeg skulle fremsatt en vidløftig kritikk av David Hume, og så kommer du inn og sier "ja du har helt rett" før Yeti flyr inn, siterer deg og sier "HARRR du liker jo frossenpizza så du vet ingenting, Hume vant!".

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
1. Jeg har blitt lært at "dere" er mer enn en person.

2. Jeg bryr meg ikke om Fable 2 er bra eller ikke i Yetis øyne, jeg bryr meg bare om hans fremferd hvor han fremfor å argumentere med noen som fremsatte argumenter bare driter på min ubetydelige kommentar og mener han har bevist noe. Det er som om jeg skulle fremsatt en vidløftig kritikk av David Hume, og så kommer du inn og sier "ja du har helt rett" før Yeti flyr inn, siterer deg og sier "HARRR du liker jo frossenpizza så du vet ingenting, Hume vant!".
3. Jeg har lært at Martin ikke er noe morsom lenger når jeg krangler med ham. Greit det, jeg skal slutte. :(

Novastrum

Feminist-elitist
Jævlig lite konstruktivt osv. men:

:D:D:D

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det er greit Yeti, det er dårlig selv om du liker det :)

Gears of War 2 var en kjedeligere enn forventet, Ninja Gaiden ja vet ikke men, og MGS4 ble ikke den episke avslutningen den kunne blitt. Men Spore var godt kjedeligere enn det previewene viste, jeg ble hypet og årets skuffelse.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hvorfor står ikke Fallout 3 der a?

Stemte Spore.. fy faen for en jævla skuff..
Jeg var en av de som måtte cracke det for å få det til å funke. Og da brukte jeg.. ja.. en rundt 5-6 timer..

og de av dere som sier. "ja men den siste stagen.. det er jo det som er bra, det er jo da spillet begynner.."

FUCK DERE!

"naruto, ja. Faen ass. De første 50 episodene er litt kjipe men så tar det seg skikkelig opp ass."

Fake edit: For meg nytter det ikke å sitte i titalls timer med et spill for å komme til det kule. Det er mulig det faktisk er kult, men når det før er så rævva at jeg blir kvalm.. snufs... da... *SPYYYYYY*

Novastrum

Feminist-elitist
Ja, ok, men den siste utviklingsdelen er jo det som er bra, det er da spillet begynner!