(...)Jeg gir faen i om han liker det eller ei, (...)
Hvorfor gidder du aa si noe i det hele tatt da? Det er tross alt en subjektiv mening som ikke har noe særlig fasit eller argumenteringsgrunnlag bortsett fra perosnlige preferanser, og evt. mangler man kan velge å ignorere.
Og neste fase av Martins handlingsmønster: Late som om det han skrev opprinnelig hadde noen gyldighet overhodet og så agere the better man. AWWW BUTTHURT blir min respons.
Det er jo snakk om en meningsutmaaling her, er ikke da alle sine meninger like gyldig, uansett hvor godt begrunnet eller ubegrunnet det enn er?
Meninger kommer vel fra de ulike verdiene hver person har, og det er ikke noedvendigvis snakk om hvorvidt selve spillet er bra eller ei, men hvordan de som spiller det opplever spillet med sin egen erfaring baade innenfor spill og medmenneskelige relasjoner. Dette vet dere bedre enn meg, saa vaersaasnill aa slutt aa oppfoere dere som idioter og kom til poenget. Dere har ulike meninger, og det betyr kun at dere har ulike verdistandpungter. Ikke at den ene krenker den anders standpungt.
Men saa bryr dere dere ikke om hva den andre sier uansett, saa fuck it. (All)