Årets spill 2004

Hva er årets beste spill?

  • Burnout 3: Takedown (XBOX/PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Half-Life 2 (PC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Halo 2 (XBOX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Metroid Prime 2: Echoes (GC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ninja Gaiden (XBOX)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ratchet & Clank: Up Your Arsenal (PS2)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rome: Total War (PC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow (XBOX/PC)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Unreal Tournament 2004 (PC)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#41
Jeg stemte Half-Life 2. For min del ble det en tøff kamp mellom Half-Lfe 2 og Grand Theft Auto: San Andreas, men nå som jeg har fått spilt Half-Life 2 en del stemte jeg på det. Grunnen til det er enkel og grei: Jeg synes det var et bedre spill.

Nå har Half-Life 2 og GTA:SA like mange stemmer. :p
 

epp

firm and correct
#42
Av den selektive listen så falt valget på HL2. Synd jeg ikke har 60hz tv så jeg kunne spilt Metroid Prime 2: Echoes :(
 
#43
Hvem bryr seg om den homolisten jeg blir bedt om å velge fra? Jeg spiller Vampire The Masquerade: Bloodlines. Det er best.
 
#45
Min stemme gikk til Rome: Total War. Nok en gang har folka laget en verdig oppfølger til Total War serien. Grafikken, musikken og stemingen er helt på topp. Dette er muligens et spill som passer mannen i gata, men for de som liker denne sjangeren så kan du ikke leve uten spillet.
 
#46
Opprinnelig skrevet av Epzilon@28.12.2004, 13.28
Min stemme gikk til Rome: Total War. Nok en gang har folka laget en verdig oppfølger til Total War serien. Grafikken, musikken og stemingen er helt på topp. Dette er muligens et spill som passer mannen i gata, men for de som liker denne sjangeren så kan du ikke leve uten spillet.
154617​
Meget enig. Men jeg har et lite "psykologisk" problem med spillet. Det blir litt frustrasjon på grunn av mangel på tilrettelagte utfordringer. Greit, Roma-kampanjen gikk greit, og det var gøy med Senatet som krevde det og det.
Men roma-kampanjen gikk relativt fort over (short), og jeg hadde mer lyst til å prøve de andre folkeslagene. Her fant jeg fort ut at det eneste man skulle var å slakte motparten uten form for andre instrukser. (Fortsatt short). Da jeg ikke har mulighet for å patche ( :svette: ), så er kamp mot elefanter en umulighet. Derfor gjaldt det å holde seg i nord. Jeg kom ganske langt med britene, og jeg likte veldig godt billige og svake, men sinna og mange barbarer i bar overkropp som sloss. Når man spiller som britene så skal man slå ut gallerne, og etter en ekstrem defansiv start (noe jeg nesten er nødt til å starte for å i det hele tatt ha det gøy, altså "psykologisk",) så ble noen byer veldig sterke, og jeg kunne plutselig legge under meg flere galliske byer lett som bare det. Men etterhvert blir det bare for uoversiktlig, og mangel på flere ufordringer, og i alle fall flere units gjør at jeg slutter etter noen timer hver gang jeg fyrer opp spillet. Dette er en av tingene jeg synes spillet sliter med, det klarer ikke holde meg foran skjermen.
Men, for all del er det et supert spill, og Roma kampanjen er noe av det mer underholdene jeg har holdt på med.