Hei spillegal 
Det jeg lurer på er om folk her har noen snes, 64 og ps 1 spill til salgs til en billig penge? De trenger ikke å støve mer .
De jeg ønsker meg mest er :
Command & Conquer til PS 1 og 64
Command & Conquer :Red Alert 1: Relation til PS 1
Command & Conquer : Red alert 1 til PS 1
Command & Conquer til 64
Soviet strike til PS1
NES konsoll SOM funker!
Grand Theft Auto London til PS 1
Nintendo scope 6 til SNES (Har pistolen trenger bare spillet men kan diskutere om du vil ha bort pistolen din og )
Det er sikkert flere men kommer ikke på i farten nå så vis dere kan skrive ned de dere har eller sende meg en PM hadde jeg hvert glad .
(Er det noen her som har Tiberian Sun platinum til PC så ta kontakt da og!.)
Ha en fin dag videre.
PS: De som gir meg defekt vare som ikke funker blir politi anmeldt eller vis dere tar penger og ikke sender varen. Fikser du problemet blir det ikke noe problem

Det jeg lurer på er om folk her har noen snes, 64 og ps 1 spill til salgs til en billig penge? De trenger ikke å støve mer .
De jeg ønsker meg mest er :
Command & Conquer til PS 1 og 64
Command & Conquer :Red Alert 1: Relation til PS 1
Command & Conquer : Red alert 1 til PS 1
Command & Conquer til 64
Soviet strike til PS1
NES konsoll SOM funker!
Grand Theft Auto London til PS 1
Nintendo scope 6 til SNES (Har pistolen trenger bare spillet men kan diskutere om du vil ha bort pistolen din og )
Det er sikkert flere men kommer ikke på i farten nå så vis dere kan skrive ned de dere har eller sende meg en PM hadde jeg hvert glad .
(Er det noen her som har Tiberian Sun platinum til PC så ta kontakt da og!.)
Ha en fin dag videre.
PS: De som gir meg defekt vare som ikke funker blir politi anmeldt eller vis dere tar penger og ikke sender varen. Fikser du problemet blir det ikke noe problem