Ønsker du å beholde Spillegal-serveren?

Er det ønskelig å beholde CS-serveren?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Hvis det blir forbedringer (si hvilke)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Halky

Veteran bruker ;)
#26
Hmm, står det i hele tatt noe om Sg på den serveren? Det burde i allefal stå at servern tilhører SG i den velkomstbeskjeden som dukker opp, når man kommer inn på serveren.
 
#28
Opprinnelig skrevet av musa@09.04.2005, 12.19
jeg spiller der veldig mye, jeg tror det er bare jeg som spiller der også..
204531​
Du ekke den eneste ;) sikkert fler som spiller der bare med andre nick enn det de har her.. Jeg bruker feks s0vn mer enn jokkiz fortiden på cs..
 
#30
jo, men når jeg spiller så er det mange som sier "hvor mye er du betaler for servern? er det dyrt? kan jeg bli admin?" det kryr av slike spørsmål..
 
#31
Hører aldri slike spørsmål, jeg. Og jeg er der nesten konstant.
 
#32
Hører for det meste bare "Hvorfaen er admin" og "Hvem er admin" siden jeg alltid treffer på cheaterene... skjerping på dere admins... Vis ingen nåde, bann alle som viser det minste form for cheat...
 
#34
Opprinnelig skrevet av JokkiZ@09.04.2005, 11.23
Skjønner ikke hvordan dere kan like CS:S.. Hitboxen er jo rævkjørt(kan skyte på bena enda ta hs) det er vel det eneste som er negativt og har faktisk allt å si <_< Burde skamme dere!
204487​
Hvis det er det eneste negative, er det vel ikke så krise? Er enig at det er irriterende, men er det så rart at det er mer bugs i Source enn 1.6? 1.6 er jo minst 5-6 år gammelt, da er det ikke rart det er lite bugs. Source er ikke ett år engang, da er det ikke perfekt. Men i tilfelle du ikke har merket det, er det en bug report-funksjon der. Bruk den og klag på hitboxen, så blir det fiksa skal du se! Jeg har allerede foreslått at det kommer tilbake gode gamle Old Style menus, så jeg håper det kommer. :) Tipper hitboxen blir fiksa snart også. Jeg har også lest at det er fordi dere kjører for lave rates, du kan jo prøve å sette dem opp?
 
#35
Opprinnelig skrevet av Potetfar+10.04.2005, 09.57-->
<!--QuoteBegin-JokkiZ
@09.04.2005, 11.23
Skjønner ikke hvordan dere kan like CS:S.. Hitboxen er jo rævkjørt(kan skyte på bena enda ta hs) det er vel det eneste som er negativt og har faktisk allt å si <_< Burde skamme dere!
204487​
Hvis det er det eneste negative, er det vel ikke så krise? Er enig at det er irriterende, men er det så rart at det er mer bugs i Source enn 1.6? 1.6 er jo minst 5-6 år gammelt, da er det ikke rart det er lite bugs. Source er ikke ett år engang, da er det ikke perfekt. Men i tilfelle du ikke har merket det, er det en bug report-funksjon der. Bruk den og klag på hitboxen, så blir det fiksa skal du se! Jeg har allerede foreslått at det kommer tilbake gode gamle Old Style menus, så jeg håper det kommer. :) Tipper hitboxen blir fiksa snart også. Jeg har også lest at det er fordi dere kjører for lave rates, du kan jo prøve å sette dem opp?
204890​
[/b]
For det første er 1.6 omtrent 2-3år gammalt å den hitboxen har det blitt klaget på siden det kom ut, duh, ikke dritten har skjedd... Og ratsene har jeg som vanli på 25000 101 101 eller 15000 80 80, så ikke det som er problemet.. Bare dere som ikke eier aim som like cs:s siden man ikke trenger aim, allt man trenger å gjøre er å holde inn venstremusknapp så går det av seg selv >_<

Edit: Og 1.6 hadde ikke noe hitbox problemer etter det jeg husker fra det kom ut <_<
 
#36
Som du tydeligvis ikke har forstått, jeg mener ikke bare CS 1.6 når jeg sier 1.6, jeg mener alt fra beta 5.2 (eller hva det første var) og helt fram til 1.6. Sier jeg CS eller Counter-Strike kan det bety både 1.6, Condition Zero eller Source. 1.6=Fra idèen om CS til 1.6

Og kan noen svare på spørsmålet mitt? Hvorfor ble det 1.6 server når Source vant avstemningen?
 
#39
Opprinnelig skrevet av Crizpy@10.04.2005, 14.18
Fordi 1.6 er bedre.
204961​
Så hvorfor i det heletatt gidde å holde en avstemning? ^_^
 
#40
VÆR SÅ SNILL.

Kan alle dere idioter som ikke aner hva dere snakker om (Ja, jeg snakker til deg Jokkiz) se å HOLDE KJEFT? Dere har ikke den minste peilig å hva dere snakker om. Tror dere virkelig at en MOD av HL har bedre hit-box system enn HL2? Problemet ligger i at dere tror det er samme spill, noe det ikke er.

Slutt å finn på grunner til at CS:S er dårlig, det går fint ann å bare ikke like det. Vis dere absolutt skal klage, kan dere klage på noe annent.

Og en ting til; å vite hvilke rates man skal bruke, er IKKE å "ha peil"