Ønsker du å beholde Spillegal-serveren?

Er det ønskelig å beholde CS-serveren?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Hvis det blir forbedringer (si hvilke)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
C

Crizpy

Gjest
#41
Opprinnelig skrevet av Coma2020+10.04.2005, 17.13-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@10.04.2005, 14.18
Fordi 1.6 er bedre.
204961​
Så hvorfor i det heletatt gidde å holde en avstemning? ^_^
205039​
[/b]
Lurer jeg på og.
Det hadde seg sånn at det var ca. 4 ganger så mange svar i avstemninga om enten cs:s eller cs 1.6, enn i avstemninga om "kommer du til å spille cs på spillegals server"
Så hele greia var unødvendig og siden folk som ikke skulle spille svarte, ble det bare dumt.
 
#42
Eller kanskje folk ikke skulle spille siden noen lure magikere fikk 1.6 til å bli valget uansett ...

Bombe.
 
#44
Hvem vant? :)
 
C

Crizpy

Gjest
#45
1.6
Av den enkle grunnen at siden avstemningene ikke stemte overens, tok vi den som var mest populær (generelt i spillverdenen) , og som flest kunne spille pga. maskinkrav.

Jeg vet ikke åssen det er nå, men jeg regner med at 1.6 ennå er mer populært enn source. Og hensikten med serveren var å få folk til å besøke spillegal. For å være ærlig, synes vi gjorde en forferdelig ræva jobb, og hvis dette skal fortsette, så skal jeg hvertfall gjøre mitt beste for å få ting til å fungere bedre.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#46
Jeg har aldri prøvd 1.6, bare source. Hvis jeg hadde kunnet fått tak i det gratis kunne jeg kanskje hatt en mening om det.
 
#47
Det er vel bare i hovedsak 2 ting som irriterer både meg og flere. Og det er at alle kan benytte seg av admin_vote_kick og admin_vote_map :sukk:
Blir dette fjærnet og flere kompetente admins som er aktive så hadde alt vært bra :)
Hvis dere får opp en stats på servern så kan det bli enda større interesse :D

Ca. 70% av dem som blir beskylt for cheats gjør det ikke.. Jeg fakenicker som regel og jeg har ikke tall over hvor mange ganger jeg har blitt kicket pga. noen nybegynnere begynner å kvine over cheats :mad:


Spillegal cs server :tommelopp:
mvh.
moi :rulleøyne:
 
#48
Opprinnelig skrevet av ProXIn@15.04.2005, 19.01
Det er vel bare i hovedsak 2 ting som irriterer både meg og flere. Og det er at alle kan benytte seg av admin_vote_kick og admin_vote_map :sukk:
Blir dette fjærnet og flere kompetente admins som er aktive så hadde alt vært bra  :) 
Hvis dere får opp en stats på servern så kan det bli enda større interesse

Ca. 70% av dem som blir beskylt for cheats gjør det ikke.. Jeg fakenicker som regel og jeg har ikke tall over hvor mange ganger jeg har blitt kicket pga. noen nybegynnere begynner å kvine over cheats :mad:


Spillegal cs server  :tommelopp:
mvh.
moi  :rulleøyne:
207126​
Helt enig ^_^
 
#49
Et eksempel på at Spillegal server'n gjør nytte av seg :)
Jeg hadde aldri hørt om spillegal før jeg en dag havnet på en server som het det.. Jeg spurte støtt og stadig om det var chan til server uten at jeg var så heldig der :p (Kan f.eks ha en timer som sier 'besøk oss på #spillegal @ efnet og sjekk ut siden vår www.spillegal.no') Vel, til slutt fant jeg fram til hva kanalen var :) Og nå har jeg registert meg!
For å få flere medlemmer på www.spillegal.no så kan stats på counter strike server'n være tingen. Hvis dere reklamerer med at dere finner stats på siden så vil garantert flere personer droppe innom for å se. Og dermed kan det jo hende dem finner siden nok intresang til å bruke tid på den ;)

mvh.
ProXIn :)
 
#50
Og da ender hele spillegal opp som enda et CS forum. Spørs om det er det admins vil her da :)
 
#51
I følge Endre, så er det planlagt en egen side for cs-serveren med stats o.l.
Hovedoppgaven til adminene på serveren er å få til et veldig bra spillmiljø, hvilket veldig få servere har.
Men VSOP har fått det til, og vi kan få det til.
Prøve å snu cs-miljøet, er planen.
Hitill har alt vært med tanken, egentlig....om vi heletatt kommer til å beholde serveren, er usikkert.
 
#52
Bare gjør meg til admin så går alt bra :D jeg spiller der ganske ofte, bruker mest nicket Camping Torleif, eller ting som ligner på det eller PureChaos.

Vi trenger flere admins, og fjerne vote funksjonen, så går alt helt fortreffelig :tommelopp:
 
#54
ja
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Jeg liker hvordan Martch innbiller seg at han har rett til å uttale seg om noe i det hele tatt.