[Viktig!] [20.04.2012] Spillegals Spillstreamer: Final Fantasy Ni (Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#83
Ja da er jeg alene igjen i stua (eller, Nossen er her da) etter nok en vellykket streamhelg. Her er den siste stemningsvideoen vi lagde:




Jeg vil gjerne takke alle involverte, Buggz som stiller kompetanse og hardware til disposisjon, Nabbe som holder ut hele helgen, Thinaran for å komme hele veien og spille så mange timer, sheriffen for å holde ut og underholde til tross for en ødelagt stemme, Sjutten brakte kritisk kunnskap om FFIX, megakred til Lodin for å være våken i altfor mange timer i strekk mens han holdt e-atlene våre våkne, Fetthesten stilte "riktig" spill og maskin for den ultimate opplevelsen, Agradula for mange timer med godt bidrag til den gode stemningen, Nicholas som var innom på besøk og var aktiv med spilling søndag ettermiddag selvfølgelig og alle som fulgte med og så på!

Vi beklager problemene med chatten, det blir fikset til neste gang men kult at noen likevel var aktive, gleder meg til neste gang så lenge dere vil se oss gjøre dette!
 

demake

Seksuelt godteri
#84
Tusen takk til dere alle. Fikk ikke fulgt med noe særlig, men det lille jeg fikk med meg eide som vanlig.
SG er virkelig nårges mest sofistikerte promperom, med nårges harderste esportere. Jeg digger det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#85
Stilte Fetthesten med spill? Betyr det at det er eksemplaret han kjøpte av meg? Jeg KREVER isåfall en plass på takkelista!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#86
Det eide, men chatten ødela ganske mye egentlig. Takk for at jeg fikk komme, og neste gang det er et spill jeg har peil på kan jeg sikkert bli litt lenger og faktisk spille litt også.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#88
Måtte såklart se gjennom stemningsvideoer før jeg fant senga. Takk for en ålreit helg, dere. Kan ikke påstå jeg var helt i slaget mesteparten av tiden, men jeg fikk i det minste spilt gjennom Pokemon Gold, samt bevist at jeg er Spillegals andre beste i Mario Kart. Hyggelig å møte Thinaran igjen, og riffen trollet ikke IRL en eneste gang, med mindre den fucka stemmen hans bare var en shtick. Dere andre gidder jeg ikke si noe om, for dere vet jeg digger dere.

Var jævlig artig å sofaprompe litt flerspillerings med dere, og akkurat det håper jeg kan gjentas en gang. Hva angår ffni, så er jeg temmelig glad jeg ikke er skikket til å spille det. Føler jeg ikke trenger å ha for dårlig samvittighet for å ha tullet bort fredag kveld og sovet bort lørdag natt.

Var forøvrig og flott å få spilt WWE 12 med andre mennesker samt foran et kamera bare for å nok en gang bekrefte at jeg er ei forbanna fitte for å faktisk ha brukt ekte penger på det. Det var et helvetes klaseknull.

Sees neste gang. Forhåpentligvis blir det ikke jåddspergings igjen.
 
#89
Hjemme igjen. Det eneste som var nevneverdig fra hjemreisen var at Thinaran, fra nå av kjent av Terror-Thinaran, ble ferska med en ryggsekk full av skrujern i sikkerhetskontrollen på flyplassen. Jeg tror de lot han reise hjem.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#90
Åkei så sist en kompis var i byen for å selge leiligheta si (som jeg er nabo til), så måtte han låne skrujern for å fikse en skapdør i siste liten (fordi forrige leieboer var en diccckk). Men han fikk ikke levert dem tilbake i tide, så han tok de med i Oslo, og jeg henta dem der. Tenkte selvsagt ikke over at jeg hadde dem før jeg ble ferska. De havna i skuffen til rektor. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#91
Ægd.
Det er forøvrig kroppen min og. Jeg holdt det gående fra jeg sto opp litt etter to natt til lørdag og dilla helt til jeg kom hjem søndag og den var rundt fem. Men ja, sånt må til for nårges beste spillcomunity.
FFIX er såvidt jeg kunne se et ålreit JRPG så det overasket. Forøvrig er det nå bevist at jeg er SGs dårligste i Mario Kart så neste gang bør det spilles Mario Farty helt på slutten. Uansett takk til alle som gadd stille opp og alle som gadd se på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Stilte Fetthesten med spill? Betyr det at det er eksemplaret han kjøpte av meg? Jeg KREVER isåfall en plass på takkelista!
Det er det, vettu! Jeg sa da ifra om at det var deg jeg hadde kjøpt det av, og kom med en shoutout. Ikke min feil om du ikke så på akkurat da. :p

Men ja, stor takk til Shinra for å sørge for at vi hadde noe å spille i helga!
 
#93
Så jada. Dette var sabla trivelige greier. Møtte en del folk for første gang, men gamle travere som JustinCase og Buggz har jeg møtt tidligere. En ekstra hes shoutout til Lodin som holdt koken hele helga uten å sovne. Det krever sin mann. Vet ikke om jeg hadde taklet 40 timer i strekk med Final Fantasy IX.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#94
Fikk for første gang i Spillegals stream-historie ikke sett ett eneste sekund. :( Sett gjennom alle stemningsvideoene nå, og det var førsteklasses stemningsvideoer, så jeg kan ikke gjøre annet enn å se frem til neste stream!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Får nesten slenge ut en takk til Justin for å huse alle mann samt emceeing, Buggz for teknisk kompetanse og hardware, Sjutten, Thinaran og sheriffen for faglig kompetanse og arbeidsinnsats, Nabbe og Agradula for selskap og stemning, og Lodin for å ha dengt en mumie i StreetPass Quest II samt gitt meg fire nye puslebiter. Nicholas skal ha cred for å slenge innom, han også.

Uansett, var artig selv om jeg sov fra ganske mye spilling, men fy faen jeg fortjener litt kudos for å holde fortet fra faens seks om morran (eller når det var) fram til Sjutten kom nærmere midt på lørdagen. Jeg hadde sovet i tre timer og begynte å se dobbelt etter en stund. Ja, og endelig har jeg møtt Spillegals største detektiv i egen høye (bokstavelig talt) person. Det var en opplevelse for livet.