[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

demake

Seksuelt godteri
#22
Uforia eier. Sist jeg spilte det var jeg high as a kite, men jeg er sikker på at det eier når jeg er nykter også.

Jeg husker at man måtte trykke d-paden ned når man hoppa på fiender. Jeg begynte å få litt noia for at fiendene var ute etter meg så jeg trykte ned hele tiden, og da kan man jo ikke gå noe sted, så jeg stod der bare og "HAHAHA JEG KOMMER INGEN VEI"

Joda.

Jeg kommer forresten. Hvem kan jeg kræsje hos?
Det er 21-23 september ja?
 

ganon

The Boshy
#24
Her er mange spill mange kan velge i. Ikke alle som passer til stream, men som burde sjekkes ut uansett. Er det noe her som blir aktuelt på stream så stiller jeg med spill og konsoll. Ikke alle her jeg har, men det er jo en bra unnskyldning for å få ut fingern og skaffe de!

NES:

Little Samson
Final fantasy 1
Faxanadu
Battle kid: fortress of peril
panic restaurant
Disneys adventure in magical kingdom
shatterhand
journey to silius
battle of olympus

SNES:

Earthworm Jim
Super mario rpg: legend of the seven stars
Lagoon
Legend of the mystical ninja
wild guns
batman returns

N64:

Mario party 1
Blast Corps
Space station silicon valley
Glover
Mystical ninja starring goemon
Paper Mario
sin and punishment
Hybrid heaven

Gamecube:

Killer 7
Wave race: blue storm
Tales of symphonia
Pikmin
Animal crossing

Wii:

No more heroes
Trauma center: second opinion
Kororinpa
Zack and Wiki: quest for barbaros treasure
muramasa: the demon blade
punch out
okami
manhunt 2

PC:

IWBTG ( det er jo bra! )
Postal 2
Painkiller

edit: leste nå at raeg spill ikke fikk være med *sukk*
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#25
Dra med Journey of Silius, så skal jeg nynne med hver.jævla.låt under streamen
 
#26
Til rage-helga nominerer jeg følgende spill som også må spilles på denne måten: Double Dragon 3 i coop mode der friendly fire er med

Til denne helga kunne Tomba! vært kult, men det har jeg ikke sett siden det store flyttelasset i 1999.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#32
Jeg runner seff Journey to Silius på ett liv. Lett.
 

ganon

The Boshy
#33
Husker jeg rundet faxanadu i en sitting når jeg var 10 år gammel. Eneste næringen jeg inntok var to pølser :D Sperget helt på de vriene spillene når jeg var liten. Var i samme alderen når jeg tok kid ikarus, herre jeg var klam i henda når jeg endelig tok medusa.


edit: @Kak: Det vil jeg se.
 
#35
Var så kos sist at jeg/vi kommer nok innom igjen. Har lite erfaring til noen av disse skjulte perlene, (har Madworld men det falt aldri i smak), men det var kanskje også meningen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#36
Kommer innom. Jeg mener, folk renner meg ned med meldinger på facebook, så jeg får nesten komme, da!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#37
Deadly Premonition varer ganske mange timer hvis du skal gjøre ALT, men det er ganske møkk kjedelig å se på så det skal vi ikke. Bare jukse-MP5 for enkelhetens skyld, tenker jeg.

Kan forøvrig informere om at det blir lite raeging hvis jeg skal spille det. Synes det er et genuint bra spill med superkvalitet på den.
Stemmer for å fikse wrench også.

Jeg kommer såklart, med mindre kaffen sier noe annet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38
Jepp, vi trenger bare å spikre lista over spill som skal spilles og få tilbakemelding fra Buggz på hvilken helg han kan så kan vi begynne å glede oss ordentlig!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39

Shinra85

Spillegals effort emo
#40
Bare spretter inn for å si at Spec Ops: The Line på PS3 vil bli donert som premie på stream, om det ikke er noen her som VIRKELIG sitrer i fingra etter å spille den spillen.

Disclaimer: Må bli ferdig med det selv, men merker allerede nå at det ikke blir mer enn en gjennomgang