[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#42
Du kan vinne det i konk!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#43
Sagosen VAR forsåvidt tidligst ute. Regner med han er mann nok til å spille det ferdig innen stream?
 
#44
Hvis PC er en plattform dere kan bruke, så foreslår jeg et av Gothic-spillene. Eneren er temmelig fort gjort å komme gjennom. Og hvis noen er så heldige å sitte på et eksemplar av Mr. Gimmick, så burde det være høyaktuelt, selv om det trolig faller ned i raeg-kategorien. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#45
Hva med et av Thief-spillene, for omfattende?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#46
Om PC benyttes, så stemmer jeg en av Jazz Jackrabbit-spillene. Helst nummer 2
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#50
Nå har jeg begynt å lese alt @Justincase skriver i honom sin stemme, etter mange døgna spillstreamer. Men ja, skal bli gøy å se på i år igjen :D
Fant ut jeg skrev: I ÅR igjen, mente såklart denne gangen også <3
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#52
Takk.

Da har vi spikret dato og helgen å holde av blir 21. til 23. september! Får ikke forandret datogreia på eventen men det går seg til, en måned igjen så bare å glede seg, ingen fler spill dere vil foreslå vi tar med?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#53
Rez

Edit: Eller.. Kanskje ikke. Da må man isåfall bare dedikere et antall timer på spillet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#55
Jeg kommer. Jeg kommer så jævlig.

Tar forresten med videokamera og skyter footage for SG: A Tale of Despair and Promp, så dere har å se bra ut og oppføre dere (kødda ikke gjør d)
 

Nabbe

Har fin hatt.
#56
Dette blir den bpste streamen. Bpste.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#57
Kommer jeg?!? :eek:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#58
Då må du spille Mega Man.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Mega Man.