[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#63
Just a little bit.
 

Terje

mostly harmless
#67
Så hvordan er interessen for litt Commodore 64 og/eller Amiga i denne streamen? Jeg kunne dratt med noe greier, tatt en liten International Karate turnering, tatt en runde Gianna Sisters og sett litt på hvor grundig det egentlig kopierer Mario Bros, og mer. På Amiga siden kan man jo ta en titt på sånt som Lotus-serien, Turrican 2 (de som bare kjenner Turrican ut fra Super Turrican på konsoll vet ingenting) og andre kuriosa. Nok å ta av. Jeg kan sansynøigvis skilte med original maskinvare til dette her, jeg sier sansyligvis for alt dette har vært pakket ned ganske lenge. Maskinene fungerer sansynligvis fint enda, men disketter og sånt går faktisk ut på dato og mine er bra gamle nå. Må bli noe testing før jeg vet sikkert. Ellers kan det jo løses med emulering såklart, men det er liksom bare ikke helt det samme. Så, interessant eller "Ta den gamle driten din og dra til helvete, Terje"?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#68
Det er relevant for mine interesser iallfall. Nå virker det jo som om gjennomsnittsalderen for stream-seeren er 13 år da, så det spørs hvor fett de synes sånt er.
 
#69
Jeg vil se noen team ico spill , jeg mener de er massivt undervurderte hos de fleste. Det er jo desverre bare to spill å velge mellom haha og Ico er vel det klart mest undervurderte spillet , men en hel gjennom spilling av Shadow of the Colossus hadde vært veldig kult å se.

du har alle de bra forslagene Kakarlsen , ser du har foreslått en del spill jeg eide til Nes når jeg var liten haha.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#71
Nei du.
 
#72
jeg tenkte på Journey to Silius , når alle gikk å nynna på megaman sangene så prøvde jeg å fortelle folk at journey to silius også hadde veldig kul musikk.

men ingen ville prøve spillet :(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Jeg har ikke så veldig lyst å dra i gang Amiga/C64 fordi vi ikke får streamet det med mindre vi retter et kamera mot skjermen. Og jeg vil ikke tilbake til det stadiet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#75
Kan vi ikke skaffe Shenmue? Det er et spill jeg alltid har vært nyskjerrig på.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#76
Jeg har begge spillene til Dreamcast. Er kroppene deres klare?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#78
Shenmue tar en million år å fullføre.

En. Million. År.

Edit: En egen Shenmue-stream derimot...
 

demake

Seksuelt godteri
#79
Tågbilletter er i boks! :yoshi: