[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Hei igjen alle!

Vi har en plan for en travel Spillegal-høst og siden vi sikter på to streamer til før nyttår slenger jeg like gjerne opp tråd for den neste med en gang! Oppdatert:

Update: Spillegals Skjulte Perler fra 21. til 23. september!



Og hvilke perler? Jo disse:

Mirror's Edge
Deadly Premonition
Killer7
Vanquish
Madworld

Vi har kjørt en rekke forskjellige prosjekter over de siste årene med spillstreaming men nå vil vi prøve noe ganske annerledes. Spillegal.no er jo generelt sett på et oppdrag for å sivilisere samfunnet og denne gangen tenker vi derfor å vise frem bra, undervurderte spill.

Og her trenger vi jo hjelp fra dere! Ønsker å fylle helgen med gode spill som kanskje ikke har fått like mye oppmerksomhet som det fortjener, bør helst være mulig å komme igjennom på ikke for mange timene (så vi rekker et greit antall over helgen) og om noen av oss har spilt det før er det en fordel!

Som et perfekt eksempel vil vi aller høyst sannsynlig spille Deadly Premonition, Sjutten og jeg foreslo seff FF7 men ble nedstemt så vi trenger fler forslag edit: ikke nå lenger!

Angående nøyaktig dato er det ikke helt spikret til slutten av september men bare å begynne å glede seg til nok en helg med kvalitetsunderholdning, konkurranser, sex, tullprat, kvalitetsgaming og promping fra øverste hylle!

Dette blir oss den helga





Hvilke spill vil dere se? Minner om at vi nok vil kjøre vanskelig/RAEG-verdige spill på et annet tidspunkt!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Catherine. Alltid Catherine

Men kanskje ikke så streamvennelig
 

sheriffen

humre humre
#3
Deadly Premonition, lol. Gleder meg til å se dere spille det. Er det tid til noen andre spill da, har fått inntrykket av at det er ganske langt? Jeg ragequitta selvfølgelig etter to timer.

PS foreslår God Hand og Freedom Fighters.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Deadly Premonition varer ganske mange timer hvis du skal gjøre ALT, men det er ganske møkk kjedelig å se på så det skal vi ikke. Bare jukse-MP5 for enkelhetens skyld, tenker jeg.

Kan forøvrig informere om at det blir lite raeging hvis jeg skal spille det. Synes det er et genuint bra spill med superkvalitet på den.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Jeg lurer på om jeg skal dra med meg Madworld. Tror det blir artig å se på med geniale in-game kommentatorer og shitloads med environmental kills.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#6
Hva hvis de som tar med disse undervurderte spillene lar noen andre få spille det så kan man også se om fler enn den ene personen liker det.
Bare noe jeg kom på.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
Melder pass med en gang. Helga før dimmeuka må jeg hjem med diverse saker og ting. Dessuten kjører jeg opp igjen på søndag og jeg gidder ikke finne parkering i Oslo! DRITTBY!

Og et bra undervurdert spill; kanskje ikke så undervurdert, men jeg hadde uansett elsket å sett dere spille Heavy Rain.
 

demake

Seksuelt godteri
#8
Space Station Silicon Valley eier.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#9
Mitt forslag for denne helga er å spille diverse FPS siden dette er en sjanger vi ikke har vært innom enda, med unntak av et par timer Doom 3 på Halloween-streamen i fjor. Duke Nukem 3D og ett eller annet Timesplitters er selvskrevne kandidater, men det er bare å komme med flere forslag om dette konseptet høres interessant ut.

Ellers er jeg med på at bra undervurderte spill er et godt forslag, og jeg kan ta med at dette blir den tiende streamen, så det er uansett greit å gjøre noe litt utenom det vanlige.
 
#10
Woah, tiende? FFSju, MGS, Zelda, Resident Evil, Halloween, Mario, FFNi... Hva har jeg glemt?
 

demake

Seksuelt godteri
#11
Bergenstreamen? Vi spilte MM og noen timer av WW.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#12
Er ikke det zelda-streamen, da?
Om dere ikke spilte Monster Madness og Warrior Within (prince of persia), da. Hø hø
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#14
1. Det Objektivt Beste - Mai 2010
2. Metal Gear Solid - Desember 2010
3. Resident Evil - Februar 2011
4. Zelda - Mai 2011
5. Crash Bandicoot - August 2011
6. Halloween-streamen - Oktober 2011
7. San Andreas - Januar 2012
8. FFNi - April 2012
9. Mario - Juli 2012

Tok bare med Tøyen-streamene. Husker ikke når Bergen-streamen var.
 

demake

Seksuelt godteri
#15
Juni 2011
 
#16
Crash Bandicoot! Nevar forget (igjen)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#19
Er så jævlig med på å drikke øl og se på River City Ransom/ Striiit Gææængs