24-spillet avslørt

#41
Ser ut som om du er den eneste på forumet som har kjøpt spillet :ler:
Jeg skal ikke ha spillet, noe hardcore 24 fan er jeg ikke, og nå som serien bare blir dårligere og dårligere, får vi ihvertfall håpe at ytterligere melking blir forhindret.
 
#43
Ser ut som om du er den eneste på forumet som har kjøpt spillet :ler:
Jeg skal ikke ha spillet, noe hardcore 24 fan er jeg ikke, og nå som serien bare blir dårligere og dårligere, får vi ihvertfall håpe at ytterligere melking blir forhindret.
[/b]
Kjøpt og kjøpt...jaja, DirtyD har en tendens til å skrive om spill rett etter de kommer ut på fildelingsnettverkene, men tror ikke vi trenger å si noe mer om det :p

Uansett, for å spore litt av tråden her. Du tar feil, feil og atter feil. 24 er fortsatt like bra som det alltid har vært, så du ikke sesong 4? Sesong 5 har startet veldig bra også så jeg gleder meg bare til hver tirsdag.
 
#44
Det har seg jo også slik at spillet ikke engang er i salg enda. Lanseres i USA 28. februar og 10. mars i Europa. Men det er en annen sak, egentlig ... :p

Spillet ser herlich ut!
 
#45
Men så skal vi ikke nekte for at Dirty D kanskje sitter på en pressekopi som han har mottatt på lovligt vis :plystre:

Dirty D: Flotte inntrykk, mann! Måten de rutene - som er klassisk kjennetegn for 24 - vil virke i spillet syntes jeg virket ganske passende. Håper bare at spillet klarer å være tro nok mot serien.
 
#46
Fant noen helt andre inntrykk, fra den nylige OPM demoen:

Horrible. The game is the most unintuitive, sloppiest and most generic games I've played in recent memory.

Graphics: Mediocre. Muddy textures and constant clipping problems, the character models are somewhat detailed but the anitmations ruin any good they would've had. The running animations look like they have bricks as joints, and their faces are motionless and lifeless.

Gameplay: Wow. Just wow. Seriously it is so clunky and clumsy I constantly find myself going in the wrong direction, facing the other way, or locking on to the person furthest away rather then attack the immediate threat. The lock on system has some great idea but HORRIFIC execution. You can shoot an enemy in the foot and he'll take 2x the damage as he would've taken in the neck or chest. To score a headshot it must be dead center between his eyes or even just shoot over his shoulder. I continuously found myself running into a way, hiding behind a stairway railing (wtf?) or doing something the exact opposite of what I had intended. Horrific.

Sound: I kicked a soda can and it sounded like a paint can being ran over by an SUV? Pretty bad, the enemies are seriously the goofiest, stupidest enemies I've seen in a game. "wuzat?" "whodat?" "heardat?" constantly repeated over, and over, and over, and over...

Design: The camera will circle through the ceiling when your running and gunning at the same time, it will clash through a wall if you try and lean against a wall (Litterally the only thing to do in a gunfight) and it's just horrific. The voices are unoriginal, sloppy, terrible, cliche and retarded. Tear this game down and rebuild it and it might have some potential.

If the game releases this bad, I'd reckon it'd be the final nail in show-to-game adaptions.[/b]
 
#47
Nå var de rimelig nådeløse her i OPM. Så ille var det ikke etter min mening ihvertfall.

Og hvor jeg får spillene fra kommer alltid opp til tross for at det ikke er relevant. Jeg bryr meg døyten om hvor dere får musikk, filmer og spill fra. Lovlig eller ei. En idé om dere gjør det samme. Det er og forblir min egen sak ;) Men ja, jeg får også i ny og ne pressekopier fra en kamerat av meg. Siste jeg fikk var Tales of Legendia og Torino OL spillet, har ikke prøvd de så mye. RPG er ikke helt i min gate egentlig så den gikk videre til en annen rpg frelst kamerat. Og OL spilet var pure søppel.

Men samma det, det handler om innholdet i spillene.

Tilbake til topic.

Storyen har tatt seg opp i 24 og jeg står fremdeles på den meningen at er du 24 frelst så må det nesten anskaffes til tross for alle feilene spillet har.
 
#48
Så så, er vel ikke nødvendig å bli så oppspilt for det der.

Jeg skal sjekke ut 24: The Game senere idag, og bare håper så inderlig at OPM tar feil. Det å spille som Jack Bauer gjør meg våt i trusa bare av å tenke på det.
 
#49
Så så, er vel ikke nødvendig å bli så oppspilt for det der.

Jeg skal sjekke ut 24: The Game senere idag, og bare håper så inderlig at OPM tar feil. Det å spille som Jack Bauer gjør meg våt i trusa bare av å tenke på det.
[/b]
You and me both! You and me both, BUDDY!


OMG

Gledesegtil.
 
#50
Jeg spilte igjennom de 3-4 første oppdragene igår og det var skuffende. Kontrollene likte jeg overhodet ikke og autoaimen elsket å sikte på fienden som sto lengst unna meg enn den som sto nærmest. Ikke at det gjorde noe særlig for AI'en er helt vanvittig dårlig. Voiceactinga er heller ikke noe å hoppe i taket for, mesteparten av tiden høres det ut som Keifer Sutherland (som eller er briljant som Jack Bauer) bare leser replikkene høyt fra et ark. Resten var heller ikke særlig imponerende, svært generisk actionspill som man har spilt mange ganger før, det kunne kanskje minne littegran om gode gamle Syphon Filter, bortsett fra at SF faktisk var morsomt. Alt i alt var dette temmelig uinteressant og jeg tviler på at jeg gidder å spille det noe mer.

Hold dere til serien.