24-spillet avslørt

#1
24 The Game revealed

Sony Europe has announced that it's bringing 24, the insanely popular TV show, exclusively to PlayStation 2 this autumn.

Developed by Sony's Studio Cambridge, players will slip into the busy shoes of Jack Bauer and his fellow CTU agents, dropping into the action somewhere between seasons two and three - a tantalising prospect for fans of the show, as it promises to fill holes in the story arc.

A variety of styles will feature in the 100 plus missions, including the inevitable action-heavy shooting, some stealthy bits and a variety of behind the wheel, tyre-screeching driving sections.

Principle stars of the show, including Kiefer Sutherland and Elisa Cuthbert, have all been digitised to appear in the game, while the 24 production team has collaborated closely with Studio Cambridge to ensure the game remains true to the source material.

Of course, with games like Primal and Ghosthunter in their portfolio, Studio Cambridge is evidently more than capable of doing justice to the licence, although they will certainly be hoping that the 24 branding will flourish Sony with a heftier payday than their previous titles.

Click this link and enter the username and password details below for a briefing of the game by none other than Jack Bauer (Kiefer Sutherland) himself.

Username: preview
Password: C3%qt24

24 The Game will be released for PS2 in the autumn



Kilde: Gamesradar
 
#4
Selve nyhet er i og for seg 'gammel', men det er vel nå de har kommet med flere avsløringer.
 
#8
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+30.03.2005, 16.38-->
<!--QuoteBegin-Revan
@30.03.2005, 16.35
Lurer på hvordan gameplayet blir.. Førsteperson eller tredjeperson?
198750​

Blir nok tredjeperson.
198753​
[/b]
Blir tredjeperson, ja. Så videon som Znaak linket til. Spillet virket ikke så fryktelig interessant, men nå er jeg ikke heller så veldig fan av serien.
 
#9
Det blir årets må-ha-spill. Glem Zelda, Metal Gear Solid og Halo, nå er det Jack Bauers tur - og han vil ha deg med! :D

Og jeg beordrer dere til å kjøpe spillet til fullpris, slik at selskapet får blod på tann og lager en oppfølger. :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
La meg gjette... action-adventure der man må fise rundt og skyte/prate og finne nøkler for å låse opp dører? Høres riktig ut, ja.
Tenker jeg står over, gitt...
 
#11
Opprinnelig skrevet av Jani@30.03.2005, 17.48
Det blir årets må-ha-spill. Glem Zelda, Metal Gear Solid og Halo, nå er det Jack Bauers tur - og han vil ha deg med! :D

Og jeg beordrer dere til å kjøpe spillet til fullpris, slik at selskapet får blod på tann og lager en oppfølger. :flau:
198762​
Jani... jeg tror du seriøst må snakke med noen om den 24-manien din...
jeg har tlf nr til en dyktig psykolog, kan godt sende deg det over PM? :rulleøyne:

Neida, det sånn det skal være, kjære deg.
- J
(for å 'dra en Siri')
 
#12
Spillet kan være det verste noensinne. Det driter jeg i. Gi meg Jack Bauer og en skyter, bare ... jeg er fornøyd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Shadar: "The Legend of Zelda: Standing Completely Still In A Dark Room - Coming Summer 2005!"
 
#16
Dette så serdeles dårlig ut. Jeg elsker 24, men man blir ikke hardcore fan ved å kjøpe alt med den gjeldene lisensen klistret på seg. Heller motsatt; blir spillet dårlig bør en holde seg unna for å ikke få folk til å forbinde serien med det, en hjelper serien med å holde på det gode ryktet sitt. Jeg håper selvsagt at spillet blir knall, men hittil er det ingenting som tyder på at det vil bli medicore engang.

Men godt vil det selge... :ehm...:
 
#17
Det jeg lurer på er åssen de skal vri seg unne den 24timers greia. Blir litt feil om folk kommer etter 7 timers spilling og begynner å diskutere måten spillet sluttet på.

Uansett så liker ikke jeg å ha noen "timer" hengende over hodet når jeg spiller, jeg vil kose meg jeg.

Coming up next: 24, the game 2-With online multiplayer. Play as Jack Bauer against hundreds of other players...

:tommelopp:
 
#18
Så den lille videosnutten i teksten znaak siterte, og må si det så litt interessant ut. Jeg ser det kanskje ikke fra et objektivt syn, men det kan jo bli noe ...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#19
Vel jeg sån dene film snutten selv ;) Og spillet kan bli bra, men synd det kommer til PS2 siden jeg godt kunne tenke meg og spille det på PC :p