[25.09.2012] Spillquiz med Magnus og Jon Cato (0179, Oslo)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spillegal har deltatt på dette én gang tidligere og da var de tomannslaget De Luksuriøse Transportpampene feat. Yetipants og meg som bare flipkicket alle de andre lagene til helvete og tilbake.

Tirsdag 25. september kl 19.00 starter neste runde! Klaymen har vist interesse og jeg håper jeg får med meg noen flere siden et lag kan bestå av opptil seks medlemmer. Det er på Tilt, som ligger like rundt hjørnet for Rockefeller og er et fett gamersted med god øl (bl.a. Erdinger, hold kjeft Martin).

Hvem blir med meg og representerer Spillegal over noen glass øl?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Brofist for å lage tråd, i stedet for "i går var vi et par stykker på spill-quiz dere" i en skjeratråd. :)

Edit: Sikter da ikke til den ene gangen SG offisielt reppa, men de andre gangene folk fra SG har vært der.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja for jeg spurte jo ingen på forumet om de ville bli med å hei vent litt jo det gjorde jeg. Men ja. Lyst til å være med, får se hvordan det blir med noe jobbings.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
kak: Jeg er der hver gang men med et annet lag om det var det du tenkte på. Det er jeg nok denne gangen og selv om jeg innerst inne håper de pensjonerer seg så vi kan lansere Spilllegal - Norges Mest Sofistikerte Spillquizlag.

Jante

privileged CIS shitlord
Du er for casual til å reppe SG, Filip!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er du klar over hvor mange timer Civ V jeg har spilt siste dagene eller? Kan snart kalle meg e-atlet!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og du er såpass feig at du sitter på fisla og venter på at de andre skal bryte opp laget sitt i stedet for å reppe ditt eget jævla spillforum!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er fornøyd med laget mitt jeg :)

Tøyen Über Alles!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Du kan sikkert få det moro i tillegg til å vinne uten meg og, bare å stille opp!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Filip velger å holde seg på det tapende laget, dette var virkelig nye takter. Jaja, Transportpampene feide motstanderne av banen sist, satser på å gjenta suksessen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Høres ut som en utfordring for meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kommer, så her er det bare å møte opp for å gjøre seieren ennå mer fullkommen. Det pleier ikke å medføre noe negativt å ta seire på forskudd, gjør det vel?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Knall, da er vi dobbelt så sterke enn sist (eller 25% sterkere siden Tryggve er den som i hovedsak ror båten? vi får se). Da mangler vi bare et bra lagnavn. Vi kjørte "De Luksuriøse Transportpampene" sist, men jeg vil gjerne ha Spillegal inn i navnet på en måte.

• Spillegals Supersexy Spillquizlag
  • Spillquizgal
  • Norges Mest Sofistikerte Quizlag
  • Spillegal
Jeg er egentlig mest glad i NMSQ-varianten, men samtidig tror jeg ikke folk - selv i ~spillbransjen~ - kjenner til taglinen vår. Innspill? Forslag?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har litt lyst til at vi skal kalle laget "Spillborringborring", og satse på at Spillborring dukker opp igjen. Regner med dere andre er enige.

Uansett... "Spillegal: Norges Mest Sofistikerte Quizlag" blir jo både mest presist og mest krøkkete, men... tjah? Andre tips:
  • Spillegaltene
  • Spillegalatasaray
  • Spillegalkameratene
  • Spillegal.no beibi

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg heller mot "Norges Mest Sofistikerte Quizlag (Spillegal)" så får Jon Cato selv bestemme seg for om han vil opplyse folk eller ikke. "Spillegal.no beibi" hadde også eid.