SITAT(Gekko @ 07.05.2006, 19.57) 865
Oisann. Jeg tror du misforstår litt. Jeg liker ikke de gamle spillene bedre. Ikke i det hele tatt. Super Mario 64 er faktisk ett av mine topp-ti favorittspill. Jeg sier bare at spillfølelsen ikke er den samme. Og ja, jeg liker utforskingen bedre. Men hva jeg prøvte å si er at spillet allikevel føles veldig ulikt, at det nesten kun er kosmetiske likheter (Mario og de kjente fiendene hans, klossene man hopper under i lufta og slikt), for gameplayet er egentlig veldig annerledes. Men igjen, jeg liker forandringene som er gjort.
Så du liker å gå på en sti bedre enn å utforske, eller liker du bare gamle super mario bros uten noen spesielle grunner?
For meg høres begge deler ikke helt rett ut, men hvis alternativ 1 var det du mente, er det ikke mer å diskutere, men hvis du mente alternativ 2, må du nok utdype mer.
[/b]
For meg høres begge deler ikke helt rett ut, men hvis alternativ 1 var det du mente, er det ikke mer å diskutere, men hvis du mente alternativ 2, må du nok utdype mer.
[/b]

Det eneste problemet jeg hadde med Heart of Darkness ver at spillet ble altfor kort. Det var trist å plutselig være på siste boss.
Man starter som en mann i gul drakt hengende i en fallskjerm fra et styrta fly (hadde bare demo) Man måtte bruke kniven for å skjære seg ned. Deretter var det kniv og halgekamp mot en rekke slanger og dinosaurer og utforsking av templer og greier. Godt og vanskelig spill, hvis du skjønner hvilket jeg snakker om, vennligst legg ved navnet på det...
) side og spillet koster 299 så du risikerer nok toll =/