[30.11.2012] Spillegals WiiU-lanseringsmaraton (Oslo)

demake

Seksuelt godteri
DagV og Pejyuu blir det nye SG-paret. Jeg caller det nå.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Neida så jada så, helg vel overstått. Vi fikk testet en hel haug med greier og ikke minst hatt det veldig moro med multiplayeraction. Bare lyst til å rette en liten takk til Nabbe og hans kompis (som jeg bare IKKE husker navnet på) som holdt seg våkne og showet for seerne hele helgen minus tre-fire timer natt til lørdag. Det trengtes!

Ellers var det hyggelig med gjestene som kom, møtte tom. en ny i Milkbarm veldig hyggelig, og godt å se at gjestene på lørdag gjorde som håpet å diskuterte spill og konsoll til stor glede for seerne!

Helt til sist, her er to bilder til fra SpillExpo:

De hadde et lite område med noen e-atleter som hadde seg en turnering i noe greier. Legg merke til skiltet på høyre side. Forsøkte å mate en men ble sett stygt på av crewet.



Hang som nevnt ut med våre to solostreamere og måtte jo ta et bilde av det og:

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Til å være så våken på fredagsstreamene var du passe trøtt og/eller likegyldig der, DagV.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja Bjørnar eide, veldig hyggelig fyr og!

Nabbe og Bjørnar - Heltene Spillegal både fortjener og trenger!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn i tilfelle noen skulle lure på om Spillegal fortsatt er i forkant hva angår spilljournalistikk og forbrukeropplysning: Eurogamer anmelder Stridsvogn! Stridsvogn! Stridsvogn!, og sier spillet er noe dritt bortsett fra My Kong-modusen. Da er det vel bare å ønske britene velkommen etter, og - lik en ufordragelig familiefar på skitur med ungene - umiddelbart følge opp med et "jaja, da går vi, da!" og fortsette videre framover.
 
Hadde lyst å komme men :lørdagsskole:. Så kult ut dog. Jeg må skaffe meg flere stavangergamervenner sånn at vi kan spille nintendoland i 5-spiller. Kanskje Ally og Kuk blir med.
Gjelder den invitasjonen forsatt (leste ikke dette før nå)? I så fall, jeg er down!