3DS-Zelda: A Link Between Worlds

Maraj

Ålø- og energiminister
#81
Og musikken i det spillet gjør en fremragende jobb for stemningen, jaffal om man tenker på at det er til drittgameboy.
 

Lodin

Der Waaaah
#82
Så hva er de beste oppgraderingene hos blekkspruten, syns dere? Jeg går uten tvil for ild og isstavene. Bua og bommerangen er også ålreite. Den desidert verste må være sandstaven.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#83
Bombene, så slipper du å drasse med deg de feitebombsa.

EDIT: ELLER så husket jeg feil. Abort. ABORT!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Vindstaven or bust til duellings, iallfall. Fan av bumerangen også.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#88
Musikken i dette spillet... jeg har spilt det hele jula med elendige Apple-plugger eller gjennom søppel-høyttalerne til 3DSen. Er tilbake i Oslo, og fikk endelig spilt det med skikkelig lyd. Jeg bare... <3 Mulig jeg skriver i affekt her, men jeg kan ikke erindre et spill i 2013 som har et lydspor som når ALBT til anklene en gang. I en helt egen klasse!




Rundet akkurat tjue timer, og skal til med siste biten. Har samlet så godt som rubbel og bit, bortsett fra lvl. 3 Master Sword. Jeg er på ingen måte en Nintendo-mann (Mario? Ellers takk), men dette spillet er virkelig klasse. Rangerer det sammen med Infinite, Ni No Kuni og The Last of Us, som årets beste. Umulig å skille mellom de fire.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#89
Klarte spillet i dag, men har ikke runda det 100 %. Ifølge Activity Log tok det meg 17 timer og 54 minutter. Tiden flyr når man har det gøy.

Ending stats:


Det jeg ikke har gjort er å runde Treacherous Tower to ganger på Advanced for å få de to siste redskapsoppgraderingene, og jeg endte opp med 19 hjerter totalt, da de fire siste hjertebitene er slitsomme minigames (Rupee Rush x2, maratonmannen, Octorock Derby. Octorock Derby kan dra til helvete.)

Ja, dette er et av årets geiter uten tvil.


edit:

disse versjonene er så JÆVLA fete!


 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Octorock Derby kan dra til helvete.
Jepp. Betyr ikke at det er godkjent å skippe det, 100% representin' her iallfall. PS med ånkli Master Sword og rød rustning tar du Advanced Treacherous Tower gjerne to ganger på rappen uten å svette. Tok meg et kvarter til sammen.

PPS: Løpe-minigamet er jo dritfett, bare spill det seriøst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Har begynt på Hero Mode i A Link Between Worlds jeg også og herregud Nintendo mekk noe som ikke er dritt neste gang plz. Skjønte plutselig hvorfor Hero Mode ikke var tilgjengelig fra start som i Wind Waker HD, og det er fordi det er en eksepsjonelt dårlig match å ta dobbel skade i et 2D-Zelda som per definisjon er mye løsere og snappy. Var ikke klar over hvor ofte jeg egentlig dulter borti fiender når jeg spiller 2D-Zelda, men det viser seg å være rimelig ofte. Noe som ikke er så artig når man må skaffe to hjerteoppgraderinger for ikke å dø på to treff. Hero Mode i Wind Waker HD var mer irriterende enn vanskelig (kjøp no medisinings så er alt a-ok), men dette... det er på grensa til å rasere et i utgangspunktet velskrudd spill. Og hver gang du dør? "Sorry buddy, I'm taking back what's mine!" Rovio er offisielt den verste figuren i hele Zelda-universet.
 

Lodin

Der Waaaah
#92
Repo Bird! :argh:
Men det er egentlig ikke så ille bare du får seks eller fler hjerter. Start så tidlig som mulig å sanke hjertebiter og flasker og lær det hvor huler med feer er hen (merk dem på kartet). Når man kommer til dark world er neste prosjekt å skaffe den blå tunikaen så fort som mulig og så oppgradere sverdet. Om du virkelig vil oste så save før bosser og andre kinkige ting og bare reload om du dauer.
Driver å knoter på siste dungeon som nevnt, men veit ikke om jeg orker den bossen igjen siden jeg sleit på normal. :sukk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Jada, jeg er klar over det, jeg bare irriterer meg over at de har tryna så til de grader på Hero Mode. Ikke at jeg har ført statistikk, men jeg er rimelig sikker på at droprate på både rupier og hjerter er økt i Hero Mode, noe som viser hvor slepphendt design det er snakk om her. Til sammenligning dropper det totalt null hjerter i en hel gjennomspilling av Wind Waker HD Hero Mode, og den modusen var heller ingen innertier.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#94
Koser meg glugg med hero jeg, har ikke hatt nevneverdige problemer etter jeg fikk fem hjerter.
Kan ikke se at droprate er noe endret fra normal til hero heller, og kan heller ikke google noe som ligner på at det skulle være tilfelle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Droprate er forsåvidt ikke så viktig (som nevnt har jeg ikke sjekka selv heller, det er bare jeg som synes jeg får mer spenn og liv nå); poenget er det du også skriver med at det kommer et punkt hvor det ikke lenger er noe stress og man like gjerne kunne spilt vanlig modus. Hele opplegget er mislykka.
 
#96
Har spilt Hero-mode i Wind Waker HD og jeg sier meg enig med Yeti at dem har driti seg ut der, ihvertfall. Spillet får en omvendt vanskelighetsgrad der det begynner kjempestraffende og blir gradvis enklere og enklere ettersom man får flere heart containers og flasker til å ta med seg feer i. Lame!
 
#97
Skal uansett teste ut. Korleis ser eg kor mange % man har rundet med da? La ikkje merke til det på slutten av spelet. Veit eg mangler 6 hjertebiter, ellers ikkje sikker på kva eg mangler. Dreit meg ut på siste bossen ved å faktisk ha gløymd fleire kister i dungeons gjennom spelet; Både blå og rød tunic, pluss 1 stk master ore. Måtte gjenbesøke dei og fant fort greiene. Sånn går det når man blir utålmodig.

Merket meg at bossene var særdeles enkle i dette spelet! Puzzles var ok vanskelighetsgrad på, og jevnt over bra fiender spelet gjennom. ELSKET isbrettet, det var friskt og digg!

Svært så fornøyd med dette spelet, ble rundt 20 timer på meg.
 

Lodin

Der Waaaah
#98
Troo~r ikke det er no prosent som så. Sålenge du har alt av gear, alle hjerter og har finni alle blekkfiskene kan du regne det som 100%. Flere av kistene har bare monsterbiter i seg og fåkk den skiten. Jeg har ikke giddi å lage potions i dette spillet en eneste gang. Hadde nok gjort det om hu jævla lurva lot deg gjøre det gratis etter at man redder faens barnebarnet hennes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Smalt i vei med full samling blå trylledrikker før siste borga. Antall drukket: 0. Og ja, jeg bare gløtta på Gear-skjermen og så jeg hadde alle hjertene og sa "hundre prossent" halvhøyt til meg selv.