5 GMail Invites [AVSLUTTET]

#1
Glimrende, da var 5 GMail Invites delt ut og Yetipants fikk også delt ut sine. Følg nøye med til neste gang en slik konkurranse kommer.
Gratulerer til dere som har fått en helt ny og stor e-postkonto.
 
#2
går skoen tom, så har jeg 4 til disposisjon =P
 
#3
Jeg fortjener Gmail fordi jeg har tenkt å starte et bedre liv her på forumet.. Bare være snill og hjelpsom hele tiden! ;)

Eller så fortjener jeg det fordi jeg er tredjemann som poster her.. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Hmm. Jeg har også fem GMail-invitter, og det eneste du trenger å gjøre for å sikre deg en er å være blant de fem første som PM-er meg og ber om en (så vi ikke ødelegger for resten av opplegget).

Regler:
- Kun én PM per person.
- De fem PM-ene jeg mottar med tidligst timestamp får invitene.
- I PM-en din skal det stå "GMail" som topic og ditt navn samt din eksisterende epostadresse (sånn at jeg faktisk får sendt deg invitten).

Så det så. :)
 
#6
Jeg har en god grunn til deg, skoen. Du slettet min Dataportalen-epost uten å gi meg sjanse til å ta backup av de brevene jeg hadde fått...

:)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Navnet mitt skrives med to G-er, gutt.

Oooog det er nå offisielt ingen vits i å be meg om en invitt lenger, ettersom alle er delt ut.
Smisk med Skoen isteden. :)
 
#10
Jeg fortjener en Gmail konto siden jeg kjemper for å gjøre verden til et bedre sted. Pluss at jeg er en gammel SG forum traver som trenger desperat ekstra plass til diverse diversialiteter :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
Vel, dask meg på tissen og kall meg en bibelelskende kloster-tøs. Takk for G-mailen, Yeti! :)
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Skulle ønske folk kunne slutte å mase om de duste Gmailgreiene. Det er bare en diger E-post konto for helvete!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Jeg vet, men hva faen skal jeg med invitter jeg ikke får brukt? Bedre å dele dem ut til folk som vil ha dem.
 
#14
Jeg burde få gmail fordi Skoen og Yetipants er så tøffe!
(og fordi jeg har lyst på det ) :rulleøyne:
 
#15
Jeg fortjener den fordi du var min tidligere arbeidsgiver, skoen, og fordi du faktisk sa at jeg skulle få når du fikk muligheten.

Ja, jeg vet den er avsluttet.
 
#16
jeg har fremdeles 5 gmail invites. send PM and get lucky
 
#18
Min intuisjon sier meg at vi har fått minst 25 nye «invites» som må gis bort...? :plystre:

Invite til meg vil selvfølgelig resultere i høyere ranking i negerklubben, om det skulle være noe å trakte etter.
 
#19
Hurra for GMail! More spam for us!
 
#20
da er jeg tom også. voldsomt så mange folk som ikke hadde men ville ha da =P trodde omtrent alle hadde nå jeg. jaujau. versågod til alle som fikk og beklager at det var tomt til alle som ikke fikk. hvis du ikke fikk svar på pm er det antakelighvis for at jeg ikke gadd å svare på det mylderet av pmer som kom. fikk du svar var du en av de få heldige =P. som sagt, hvis du ikke fikk konto eller svar, så beklager jeg :)