50cent I et skytespill!?

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#22
Yo, fifty is chillin it with his aykay fourtseven up in this crib, aight?


...Dette må bli dårlig. Eneste som kan redde det er at Snoop dogg får en bi-rolle der han kan snakke sånn fizzle dizzle to whizzle shizzle. Festlige greier.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@30.03.2005, 19.44
Dette spillet kan rett og slett ikke bli bra :p Men, håper det blir om og gjøre og skyte han flest ganger :D
198865​
lol, der sier du det..
 
#24
Huffda. Den niggern 50 er stygg. Kommer neppe til å kjøpe dette spillet. Mulig det lastes ned, prøves ut, blir forhatt og discen blir brukt som ølglass brikke.
 
#25
Har høye forventninger til dette ja.
50 cent og gjengen har sikkert noe møkkabra pågang.
50 cent og skyting. Da kan det ikke gå feil.
Det er jo det han driver med.
 
#26
Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.03.2005, 21.49
Hæhæh. Jeg visste ikke at å kaste skytevåpen på folk var like effektivt som å faktisk skyte dem, men det er det visst ifølge traileren til Femtiøra.
Forøvrig blir nok spillet kult om det blir sånn som traileren, men det blir det ikke. Traileren ropte "prerendered" på rimelig lang avstand.
198996​
I bee hearin dat, dawg.
 
#28
Gamespot intervjuer 50 Cent

Ble nesten litt pinlig berørt av å se på det. En utrolig selvsikker 50 Cent som ikke gjør annet enn å rose spillet sitt og påstår det vil bli mye bedre enn GTA og alt annet. "My game is probably 3-4 times better than Def Jam Vendetta." :ler: - Også skrøt han selvfølgelig hemningsløst av all suksessen sin.

Godt gjort av intervjueren å holde maska.
 

Kilik

Lokal moderator
#29
Jeg er bare så sjeleglad at Fiddy ikke ble voice actor til CJ i San Andreas som ryktene sa. Fyren kan jo knapt snakke forståelig...
Synes Gamespot-fyren var vel grei med halvdollarn i intervjuet, men han venter vel å ta igjen litt i anmeldelsen...

Og det med at rappere skryter er vel strengt tatt ikke noe nytt...
 
#30
Har liten tro på at dette spillet blir bedre enn GTA.
Skryter rappere? Det har jeg ikke lagt merke til :p :D *ironi*
Hører til gamet det da, å skryte over alle penga, horene og dopen da. Det er ghetto status på sitt beste.
 
#31
50 Cent mestrer det meste han prøver seg på, nå har han satt et solid merke etter seg i de fleste store komikerkrestser i Amerika etter den ustyrtelig festlige trailern.
Bruken av slowmotion, jerseys og onde hvite folk var perfekt balansert og måten spillutviklerne får oss til å lengte etter det ekte spillet ved å ikke bruke in-game i trailern er beundringsverdig. GOTY2K5-materiale fo' so'. 2 svære, brune tommeler opp til Femti Øre.
 
#32
Han kameraten der har nok ganske lite respekt blant rapperne nå, except av g-unit og eminem. Alle hater han, han er så irriterende, og nå skal han plage oss igjen? Skal hvertfall prøve spillet da..

Hørtes artigere ut med Snoop spill, for han er faktisk tøff, "fo shizzle, my whizzle, Snoop doggy fizzle!"
 
#33
Opprinnelig skrevet av Jani@30.03.2005, 19.40
Pøh, innerst inne er han et mykt lam, men på utsiden er han 'skutt ni ganger og har banket opp halve L.A. i sin harde tid som doplanger on tah fucking streets'.

Verste er jo at spillet visstnok skal omhandle disse skyteepisodene hans. Unngå å bli skutt, eller noe. :D
198858​

Er ikke femtinigroe fra New York da? Han er forøvrig like tøff som lillebroren min...
Makan til idiotisk jævel skal man leite lenge etter... "Look at me, I'm so cool that people want to kill me!" Ta et hint og dø din dumme ape... Han er faktisk lik en ape... Og jeg syntes ikke det fordi han er en neger, men han har et beskutt apefjes... Dumt at noen bomma...
 
#39
Er det mulig å skyte 50-cent da!? Hater nemlig den fyren... Like ille landeplage som den stygge frosken, like stort talent har dem også. :rulleøyne:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#40
Bare å løpe inn i en shootout og legge fra seg kontrollen anmoder jeg. Kjipe er at det sannssyneligvis er integrert en utrolig gangztah way å dø på også. :ehm...: