Opprinnelig skrevet av Erikpc@10.09.2005, 21.06
Noen raske: Er grafikken like bra som på screenshotsene? Er grafikkmotoren lett å kjøre, eller er den rævva programert? Si meg PC specsa dine, og instillingene på grafikken.
Danke!
Noen raske: Er grafikken like bra som på screenshotsene? Er grafikkmotoren lett å kjøre, eller er den rævva programert? Si meg PC specsa dine, og instillingene på grafikken.
Danke!
260160
Det virker som om spillet kjører vedlig stabilt og jeg har ikke opplevd noen store bugs i spillet. Det eneste negativet jeg har å si er at det ikke er noen kollisjoner mellom de ulike enhetene. En liten fiskebåt seiler rett gjennom en stor seilskute og fiendtlige infanteri løper gjennom troppene dine. Dette problemet vil nok bli fikset i fullversjonen....håper jeg.
Når det gjelder fysikkmotorene så funker det veldig bra. Som Matti sa så benytter spillet seg av ragdoll-fysikk slik at enheter som er i nærheten av en eksplosjon fyker gjennom luften og slir langs bakken. Fysikkmtoren gjør det utrolig kult å rive hus. Alle husene er satt sammen av biter og faller sammen som ordentlige hus. Kanonkuler kan skyte gjennom tremurer og hus, noe som byr på spennende situasjoner.
Systemkravene er heller ikke helt på jordet. Ensemble har gjort en god jobb med å tilpasset spillet til ulike maskiner. Grafikken er som på bildene og man kan se at utviklerene har sansen for små detaljer. Trær vaier i vinden, løv faller ned, trestammer dupper opp og ned i vannet. I demoen så er det ikke mulig og skru på high på absolutt alt, en god del er låst til medium eller low. Man kan sette på v-sync, AA og annet eye candy.
Mitt system:
Sapphire Radeon X850 XT 256MB PE
P4 2,80 GHz
1024 MB RAM
Håper dette var til litt hjelp.