ALDER

Hvor gammel er du?

  • 14

    Stemmer: 0 0,0%
  • 15

    Stemmer: 0 0,0%
  • 16

    Stemmer: 0 0,0%
  • 18

    Stemmer: 0 0,0%
  • 19

    Stemmer: 0 0,0%
  • 20

    Stemmer: 0 0,0%
  • 21

    Stemmer: 0 0,0%
  • 22

    Stemmer: 0 0,0%
  • 23

    Stemmer: 0 0,0%
  • 24

    Stemmer: 0 0,0%
  • 25

    Stemmer: 0 0,0%
  • 26

    Stemmer: 0 0,0%
  • 27

    Stemmer: 0 0,0%
  • 28

    Stemmer: 0 0,0%
  • 29

    Stemmer: 0 0,0%
  • 30

    Stemmer: 0 0,0%
  • 31

    Stemmer: 0 0,0%
  • 32

    Stemmer: 0 0,0%
  • 33

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
#63
Hvem er det som lyver på alderen, og stemmer 33? :p
 
#65
Blir 17 i Juli, så jeg er altså (trommevirvel)...16 år. :shifty:
 
#67
Jeg er 18, men oppfører meg sjeldent deretter i det virkelige liv (Dog, hvordan skal jeg egentlig oppføre meg?). Her på forumet aner jeg ikke hvordan jeg oppfører meg, muligens så varierer det.
Erfaringer fra utallige online-spill sier meg at alderen har en hel del å si. Men da snakker man majoriteter. Som andre her har jeg møtt 12-16 åringer som har vært ekstremt voksne for sin alder, mens jeg igjen har møtt folk på 18++ som igjen har vært... ja...

Men i mine øyne er sjansene større for at ett individ med dårlig oppførsel er ung. Det betyr uansett ikke at man kan forhåndsdømme en person ut i fra alderen. Bli kjent med personen, da først kan du dømme han. Jeg har forhåndsdømt feil litt for mange ganger...

ps: Mon dieu om det er ett poeng innimellom der... jeg bare følte for å skrive ned noe tilfeldige greier som dukket opp i hodet mitt når jeg leste dette emnet. Koser på alle som er nakne akkurat nå!
 
#71
Veldig interessant dette her.

Nå ligger alderen til mange av brukerne her og hvis man lurer på hvor gammel er denne....et eller annet? så kan man sjekke det her.

Jeg ser at noen av dere er redde for å bli dømt pga alder. jeg har ikke nevnt et ord om dømming e.l.

Og samtidig som de fleste mener at alder ikke har noen betydning, så runder de alle oppover. hmmmm.

Nok om det. Jeg synes det er ok å vite hvor gamle folk er, derfor laget jeg denne avstemningen. Det var ikke ment som noen: jeg er bedre en deg- opplegg. bare greit å vite.

Takk.
 

Endre

Ødela forumet
#72
Jeg laget faktisk en avstemning om dette for en stund siden, men den ble borte når vi tuklet litt med forumet. Men som du sa, så er det greit å vite. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#74
*sjekke profil*
Ah, der står det en dato.
*regne*
øhh...
*finne frem kalkulator*
Der ja, 18.
 
#75
Opprinnelig skrevet av Lucifer@04.05.2004, 00.03
Veldig interessant dette her.

Nå ligger alderen til mange av brukerne her og hvis man lurer på hvor gammel er denne....et eller annet? så kan man sjekke det her.

Jeg ser at noen av dere er redde for å bli dømt pga alder. jeg har ikke nevnt et ord om dømming e.l.

Og samtidig som de fleste mener at alder ikke har noen betydning, så runder de alle oppover. hmmmm.

Nok om det. Jeg synes det er ok å vite hvor gamle folk er, derfor laget jeg denne avstemningen. Det var ikke ment som noen: jeg er bedre en deg- opplegg. bare greit å vite.

Takk.
Jeg runda ned.


I take paypal donations.
 
#76
HØHØHØ, jeg er SØTTEN ÅR, jeg lever da i mitt ATTENDE år...

Olve er vel den eldste her, er han ikke?
 
#78
Jeg er 15 og stolt av det, skulle jeg en gang fått sjangsen til å si det ville jeg sagt:

Nå har jeg levd i 15 slitne år og du burde faen meg høre på hva jeg har å si!
 
#79
Alderen hadde vært veldig viktig hvis dette var en date side. Men her er det heller viktig at skribenter,ansvarlige osv. har spillerfaring,kunnskap og info om spill,er moden, kan ordlegge seg osv.
Derfor kan alderen min være hemmelig.....