Alien: Glava

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#21
Hvordan funker VRen med motion-trackeren? På PS4 holder du inne R1 for å ta den opp, og da blir alt i distansen ufokusert. Når du holder inn L2 samtidig, så flyttes fokus fra MT til alt rund. Hadde vært kult om du kunne flytte fokus bare ved å tilte på hodet.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#22
Jeg hadde aldri turt å spille dette med OR. ALDRI.
Når det er sagt, ting går fremover. Må bare bli vant til hvor nådeløst forsiktig man må være når kompisen sprader rundt i området.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Dette damper ned til min pc i skrivende stund og @Ladybugs skal glane på mens jeg spiller. Hun har ikke sett noen av filmene, hvordan vil historien fungere for henne tror dere?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#28
Ja, jeg har jo lenge hatt planer om det men endelig er hun faktisk med på det. Hun elsker skrekk, men hater scifi og romvesener...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#30
Jeg så faktisk Alien i helga (ikke for første gang, nei). Den er fortsatt et mesterverk. Så får vi se om jeg finner tid til å spille dette.
 
#31
Alien og Aliens er begge forbaskede mesterverk (og skamme seg! om man ikke har sett dem), men synes faktisk både Alien³ og Alien: Resurrection er ekstremt severdige, og verdig mer anerkjennelse enn de ofte blir tildelt. Treeren virkelig fråtser i de rike seksuelle allusjonene bak monsteret, og har endatil en fantastisk finale, mens fireren, tross delvis resirkulerte plottelementer og litt mindre tydelig tematikk, bidrar med sin helt egne smaksvariant gjennom å blande Jeunetsk absurditet, svart humor og en fantastisk birolle for Brad Dourif (kjent som stemmen-til-Chucky samt gærning fra Gjøkeredet/One Flew Over the Cuckoo's Nest).

Den originale Alien er på sin side sannsynligvis min favorittfilm gjennom tidene. Så jæv-eee-lig drøy produksjonsdesign og stemningsbygging har vi knapt sett hverken før eller siden. Og Aliens er selvsagt på sin side alt det som var bra med 80-tallet, inkludert Michael Biehn og frisyren til Sigourney Weaver.

Så, skal jeg ha Alien: Isolation? Det sier seg selv. Må bare finne ut om det blir på en evt ny PC eller om det er på tide å handle PS4.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#32
Alien Resurrection er blant de dummeste, frekkeste og dermed aller vprste filmene jeg noensinne har sett, jeg hater alt ved den.
 

demake

Seksuelt godteri
#33
Kontroversiell mening: Alien Resurrection er tusen ganger bedre enn Aliens.
 
#36
Hadde et gjensyn med Alien-filmene etter Promotheus, og Resurrection klarte jeg ikke se ferdig. Hadde problemer med å se ferdig treern også egentlig.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#37
Men faen jeg gleder meg til å spille dette når jeg kommer hjem.
Hadde en drøm i natt hvor jeg var ute og kjørte med båten vi har på hytta, og la til en brygge. Brygga var av stål og veldig syfy-ete, og da jeg løftet blikket etter å ha festet båten stod det "SEVASTOPOL" på et skilt. Det var nok til å få meg til å bråvåkne soaka i kaldsvette.
 
#38
Ble vel nesten permbanna en gang jeg sa at Aliens er ræva her inne. Dere er alle farget av å ha sett den første gang på barneskolen, er min teori. Men Resurrection er enda et hakk dårligere.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#39
Alien er soleklar kandidat til topp ti filmer noensinne. Aliens er en helt annen sjanger, men likevel ålreit. De andre lider man seg gjennom fordi det er Alien-filmer. For ikke å snakke om AvP-filmene! AvP-spill derimot..