Aliens™: Colonial Marines

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Ja folkens. Vi har vel egentlig bare ventet på et "reint" Aliens-spill og nå ser det ut til at Gearbox er godt på vei med Aliens™: Colonial Marines. De sier at det skal komme ut neste år, så vi får håpe at det gjør det da.
Det virker som settinga er satt til ting som skjer etter Aliens-filmen, og da før 3ern.

FEATURES:

Enlist in the Marine Corps
Bringing you a true sequel to James Cameron’s classic Aliens, get tooled up with classic Marine weapons including pulse rifles, motion trackers and flamethrowers.

The most authentic Aliens experience ever
Using authentic environments inspired by the film series including Hadley’s Hope, the Sulaco and LV-426, you will be immersed in an eerie, atmospheric world where any moment could bring your death.

Drop-in / Drop-out co-operative gameplay
The masters of co-op bring their expertise to the Aliens universe. Xenos getting too tough? Call up your buddies so they can drop in with extra firepower. The whole campaign can be played with a squad of up to four players, dropping in and out as necessary through self-contained missions within an over-arching narrative.

Loadouts and upgrades
Create your perfect killing machine. An extensive upgrade system allows players to customize their characters to play the way they want. Earn experience to get perks, new weapons and new looks for your squad.
Og siden jeg er stor fan av Alien og Aliens og ikke så mye alien3 og alien ressurection, håper jeg de ikke fucker det totalt. Det at det er Co-op er også ganske smud, for jeg vet ihvertfall at jeg kommer til å være så pisseredd når jeg spiller dette at jeg kommer til å trenge psykisk hjelp fra noe av dere.


 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#2
kom det ikke akkurat ut et Aliens spill da?

edit: Aliens VS Predators VS Mariens
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Aliens VS Predator-spillet var overraskende artig syntes jeg, så dette skal jeg nok følge med på.
Er det mulighet for å spille som xenomorphs også, eller skal det liksom bare være skummelt?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#5
vis ikke Michael Biehn får gjøre stemmen til en av marinesene i spillet blir jeg skuffet
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#8
What do you mean, "They cut the power"? How could they cut the power, man? They're animals!

Ah, Hudson.
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
#12
Jeg har møtt en av stuntmennene fra Aliens.. True story. Han hadde vel også en liten rolle som en alien-jævel i Aliens også. Mr. Kiran Shah til venstre.

 
#14
Endelig noe uten de faens predatorene. Når det er sagt, var marinecampaignen i AvP2 rimelig hard.
Kunne heller tenkt meg et survival horror-spill i det trange romskipet i førstefilmen. Er lov å drømme. Er Alien 3 på SNES noe å hive seg over for øvrig?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#15
Ref. trailer

Har dem enda ikke fått GUI i fremtiden? Hilsen en som lurer.
Vet du? Hvis de klarer å lage et spill hvor man tilsynelatende ikke har noe særlig GUI men en annen måte å formidle ting så er jeg faktisk ganske fornøyd.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Som i Dead Space? Har ikke spilt toern men funket sjef i det første. Litt sånn nesten angående dette vil jeg bare ytre mitt ønske om et Event Horizon-spill.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#17
et event horizon spill? Paul BS Anderson. Jeg så event horizon husker jeg og bare WTF for no dritt. så la jeg merke til navnet hans når det skulle komme resident evil film og tenkte det kan jo ikke bli verre enn event horizon, og sa bare WTF så la jeg merke til en del år senere bare AVP, og jeg bare jaja kan jo umulig bli dårligere enn resident evil.. også.. bare..

D;

så nei. Jeg håper virkelig ikke noen lager noe som helst basert på bullshit anderson. eneste han har som var litt kult var laserscenen™.. :(
 
#18
Worthless Shit Anderson :eng:
 
#19
Forventet det verste da jeg klikket meg inn på tråden, men dette ser overraskende nok ikke helt jævlig ut. Om de holder seg tro til kildematerialet og nailer stemninga tror jeg dette kan bli riktig så trivelig.

Event Horizon spill hadde forresten vært konge.
 
#20
Alien 3 og Resurrection er undervurdert. Scener i dem begge som jeg setter svært høyt.