Alle sammen, hør etter....

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Opprinnelig skrevet av SortUlv@11.05.2004, 14.36
Utrolig hvor fordomsfulle folk er. Dere har ikke prøvd å se muligheten til at det faktisk kan bli ganske bra, selv om det er til en mobiltelefon det skal komme?

...Ånei, glemte det. Square sviktet oss de, ja..
:doh:
Tja, nå er det jo slik at du må ha den rette telefonen for å spille det, er det ikke? Og såvidt jeg vet, er ikke akkurat slike telefoner billige... :tommelned:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#23
Jaha? Såvidt jeg vet, pleier de nyeste mobiltelefonene å koste en 5-6 tusen spenn, hvis du ikke knytter deg opp mot ett eller annet abonement der 3/4 av kontrakten står med mikroskrift.
 
#24
Det blir ikke akkurat noe sjakk trekk fra Square-Enix å gi ut FFVII "prequel"en hvis man ikke kan spille det uten å ha 5-6000 spenn på seg. Men det er fullt mulig. Jeg kommer i hvert fall ikke til å kjøpe den før den koster under 2000.
 
C

cloud_fan

Gjest
#26
Jeg gleder meg. skal sikkert begynne å spare til ny mob. snart!
For de mobilene det kommer til er vel gode med god grafikk o.s.v.
Dessuten Squareenix greier vel å lage noe digg til mobil?
de er ikke spillguder(lenger), men de er i hvertfall spillhelter(skjønte du hva jeg mente?). :smarting:
(smileysene var digg)
 

epp

firm and correct
#28
Nå er jo hele FF franchise'n på dalende kurve. Bare se på FF X-2. Final betyr endelig/siste, men det har de kanskje ikke forstått. La serien ligge Square og gi oss noe nytt, så FF serien kan få den verdighet det fortjener.
 

SHDR

Gullmedlem
#29
Verdighet i en kommersiell bransje? Dersom FIFA-serien hadde blitt slaktet en gang i 1996, ville vi husket den som et tappert forsøk.

Nå gjelder det dog å være maksimalt utbyttende; en serie som Final Fantasy har så mange fans at det vil selge verden over til Atlas glipper. Hvorfor skulle noen endre en vinnende formel? Dersom ICO hadde solgt, skal jeg love deg at vi hadde hatt ICO 3: Der Light von Engelgraben Returns.