[PC] Amnesia: A Machine for Pigs

Lodin

Der Waaaah
#1
Er dere klar for mer spill man bare kjører gjennom halveis av og så aldri rører igjen i ren angst? =D



“THE EVIL MAY HIDE THE GREATER EVIL. BUT THE EVIL ALSO HIDES THE GREATER GOOD. THIS WORLD IS A MACHINE. A MACHINE FOR PIGS. FIT ONLY FOR THE SLAUGHTERING OF PIGS.”



Hukommelsestap: en maskin for svin er da det nye spillet til Frictional Games og bare navnet gir meg frysninger. Med seg på lasset har de fått The Chinese Room som nylig ga oss Dear Esther så dette er nesten garantert å bli bra saker.
Det er ikke en direkte oppfølger til Amnesia, men foregår i samme alternative univers som det og Penumbra.
Set in 1899, Amnesia: A Machine for Pigs follows the "wealthy industrialist" Oswald Mandus, who has returned home from "a disastrous expedition to Mexico, which has ended in tragedy." Struck by a destructive fever, Mandus is haunted by dreams of a dark machine until he mysteriously regains consciousness. Months have passed unbeknownst to the industry tycoon and emerging from his slumber the roaring engine of a mysterious machine sputters to life.
Kroppen min er ikke i nærheten klar. :eek:
 
#2
Herregud, dette blir bra. Jeg tror jeg leste et sted at det skulle komme høsten 2012?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#6
Rundet Amnesia og så meg aldri tilbake, men noen dager får jeg skikkelig lyst til å spille gjennom det en gang til. Det er det mest effektive spillet noensinne laget.

Gleder meg til å spille gjennom en tredjedel av dette spillet.
 
#7
Nice!

Uansett, misforstod da jeg først leste om rollen til The Chinese room. Trodde de var hyra inn som samarbeidspartnere, men de har tatt over hele prosjektet? Det får meg til å lure på hva Frictional driver med :O
 
#8
fuck der hovna penisen min
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#9
Not vegan
 
#11
Jeg er så feig at jeg bare har spillt det første i svært små doser. Har ikke kommet lenger enn at jeg har lekt med alkjemi og laget en blanding som fjerner disse blodrøde organismene som hindrer meg i å åpne en dør. Må få tatt meg i nakken og faktisk spille mer enn to minutter av gangen snart.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#13
Ble skremt av å spille minecraft i timen idag så jeg skrek høyt, å spille dette vil nok høres på den andre siden av kloden
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
Spille i timen?!? :skattepenga mine:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#16
Spille Minecraft i timen-- hva med all utdanninga di, hæh?!

Jeg foretrekker nok abandonded castle-settinga i Dark Descent, men tror dette kommer til å eie sjelen min læll.
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Kan vel være greit å tipse om at dette er ute til preload nå for de som vil starte så tidlig som mulig. Blir vel etter sju i morra som vanlig. Litt avslag er det også for tidligkjøping.
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Restart Steam. Av en eller annen grunn blei dette slippi for en time siden. Det vil jeg si er litt spesielt, men hyggelig.