Er dere klar for mer spill man bare kjører gjennom halveis av og så aldri rører igjen i ren angst? 
Hukommelsestap: en maskin for svin er da det nye spillet til Frictional Games og bare navnet gir meg frysninger. Med seg på lasset har de fått The Chinese Room som nylig ga oss Dear Esther så dette er nesten garantert å bli bra saker.
Det er ikke en direkte oppfølger til Amnesia, men foregår i samme alternative univers som det og Penumbra.
Kroppen min er ikke i nærheten klar. 

“THE EVIL MAY HIDE THE GREATER EVIL. BUT THE EVIL ALSO HIDES THE GREATER GOOD. THIS WORLD IS A MACHINE. A MACHINE FOR PIGS. FIT ONLY FOR THE SLAUGHTERING OF PIGS.”

Hukommelsestap: en maskin for svin er da det nye spillet til Frictional Games og bare navnet gir meg frysninger. Med seg på lasset har de fått The Chinese Room som nylig ga oss Dear Esther så dette er nesten garantert å bli bra saker.
Det er ikke en direkte oppfølger til Amnesia, men foregår i samme alternative univers som det og Penumbra.
Set in 1899, Amnesia: A Machine for Pigs follows the "wealthy industrialist" Oswald Mandus, who has returned home from "a disastrous expedition to Mexico, which has ended in tragedy." Struck by a destructive fever, Mandus is haunted by dreams of a dark machine until he mysteriously regains consciousness. Months have passed unbeknownst to the industry tycoon and emerging from his slumber the roaring engine of a mysterious machine sputters to life.